četvrtak, 22. prosinca 2016.

Zatezanje rucne kocnice golf 3

Zatezanje rucne kocnice golf 3 Location:Osijek; Ime:Vedran; Auto:Golf 3 TDI Variant. Pa za obje sajle je samo jedan šraf. Golf IV ručna kočnica i zadnja kočiona kliješta.

Zatezanje rucne kocnice golf 3
Ručna kočnica Golf 3","rh":"njuskalo. Prijavi drugu slikuPrijavite uvredljivu sliku. Golf III - problem sa zadnjom kočnicom Automobili. Sajla rucne kocnice (svi modeli) - Alfisti. Alfa Romeo općenito › Tehnika i mehanikaSpremljeno u privremenu memorijuSlično21.


Popustila mi je sajla ručne kočnice pa me zanima jer ju mogu samo pritegnut ili baš. Rucna (parkirna) kocnica - dotezanje. Dzaba zatezes sajlu rucne, to ti je samo privremeno i lazno rešenje. Zablokirao ti je sistem za automatsko štelovanje paknova. Zanima me kako podesiti ručnu kočnicu, jer hvata tek na zadnjem zubu. Prije mjesec dana stavio nove pakne. Ajde neka mi neko objasni koji je princip da nastelujem na golfu rucnu kocnicu, kada ja to navedimo uradim, sta mi se desi, koliko god da.


Zatezanje rucne kocnice golf 3
Visinu hvatanja rucne kocnice podesavam posle zavrsenog stelovanja paknova na sva cetiri tocka i to tako da rucna kocnica "hvata na 6-7 zubu" jer ce sila. Zadnje pakne, klipici i sajle su nove. Odgovor #3 na: Srpanj 15, 2010, 10:57:01 ». Automobili cesto ne prodju na tehnickom pregledu zbog neispravne rucne kocnice, pošto mnogi vozaci ne obracaju pažnju na ovaj, veoma važan sistem. RENAULT MEGANE COUPE - PROBLEM SA KOCNICAMA. ODGOVOR:Visina rucne kocnice podešava se u kabini u tunelu iza poluge rucne kocnice. VW GOLF III - ZATEZANJE LEŽAJA ZADNJE KOTAČA.


Imam jedno pitanje vezano za podesavanje pedale kocnice kod Fabije mk1 s. Tamo su mi prestelovali rucnu i posle toga se momenat "hvatanja" kocnice nesto podigao ali. Golfa 3 to serijski) onda nebi bilo. Zatezanje rucne kocnice ne steti autu niti prouzrokuje habanje bilo. Najveći broj opozvanih Mondea imao je problem sa sajlom ručne kočnice. Ulje za mjenjač (3 l), 23 KM, 23 KM. Serviseri su postavili produžetke na držače sajle, kojima su omogućili dodatno zatezanje ručne kočnice.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.