četvrtak, 29. prosinca 2016.

Kako ocistiti karburator skutera

Kako ocistiti karburator skutera U ovom članku čemo objasniti kako očistiti karburator u 16 koraka. U ovom klipu vam pokazujem postupak ciscenja karburatora i dizni od pocetka, do kraja.

Kako ocistiti karburator skutera
Kako očistiti karburator, odnosno rasplinjač? Uz obavezno održavanje skutera ide i čišćenje karburatora. Ocistiti filter zraka i svjecicu, te zagrijati motor. Karburator - teorija i skoro sve o stelovanju.
Kako ocistiti karburator skutera
Peugeot Jet Force 50 - problem sa karburatorom14 objava25 srp 2013Nece da upali, nakon dugog stajanja19 objava31 sij 2013Problem oko Sprint Max ? Ciscenje karburatora - Sam Svoj Majstor - BJBikers Forumforum. Garaža › Sam Svoj MajstorSpremljeno u privremenu memorijuSličnoPrevedi ovu stranicu28.


Da li se moze ocistiti karburator od skuter 18mm na isti nacin koji je. Vi i dalje trebate očistiti vaše karburatore ali kemikalije jednostavno nisu više sposobne učiniti to same bez da provedete cijelo poslijepodne. Molim dijagnozu za bolesni nrg mc3 :) - Motori22 objava11 ožu 2015GUŠENJE - kod dodavanja gasa Diesis 50 - Motori. Kaplje gorivo iz karburatora (fergazera)? Jeftin i brz način čišćenja i obnove karburatora i mašina pomoću sode. Glavni forum › Savjeti, riješeni problemi, "uradi sam" i ostaloSpremljeno u privremenu memorijuSlično17.


Kako ocistiti karburator skutera
Sjećam se da je bilo za kupiti takvih tekućina koja su bila u stanju otopiti i očistiti za jednu noć prljavštinu. Još jedno kratko pitanjce, na kojoj pumpi tankate skuter? Skraćeno, to je bit principa rada motora, No, karburator polako. Frend ce mi ujutro pogledat i ocistit karburator. To sto tvoj skuter ima ulja,nema veze sa paljenjem,jer je u pitanju dvotaktni motor kojemu to. Pošto sam počeo da se bavim manjim servisima skutera imam jedno pitanje na. Po meni je najbolje stavit original dizne za zrak i gorivo za taj karb, sve lepo očistit i to je to. Kaže da im je onaj dihtung na karburatoru loše kvalitete pa ga benzin počme otapati i začepi karburator.


Promijenio je bolji i očistio karburator. U 95 % skutera čok radi na način da je to jedan grijač s iglicom. Za početak očistit karburator i filter zraka. Cak je i vrlo malo koristen jer sam ga nakon 1000km skinuo sa skutera da bi stavio veci karburator. U posljednje vrijeme sve više i više vlasnika skutera kao i vecih motocikala. Ukoliko ima te problem sa karburator.


U vecine skutera filter zraka izgleda kao spužva,dakle izavidimo tu spužvu,propušemo na. Skuteru sam očistio karburator i diznu i stavio sam novu svjećicu.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.