ponedjeljak, 26. prosinca 2016.

Kozmetički salon iva ilica

Kozmetički salon iva ilica Kozmetički salon iva ilica Kozmetički salon "IVA", Zagreb, Croatia. Kliknite ovdje i doznajte telefon, radno vrijeme i lokaciju na karti. Pogledajte i druge subjekte koji nude slične usluge i.

Kozmetički salon iva ilica
Studio za masažu, sunčanje i njegu tijela „Iva“ Vas očekuje! Miletić Miroslava, Savska cesta 99, 10000 Zagreb - pogledajte detalje o poslovnog subjektu, ukoliko imate pozitivnih ili. Iz mog iskustva, kozmetički salon De luxe idealno je mjesto za njegu lica i tijela.
Kozmetički salon iva ilica
Andrijana Subotić Pjajčik, Ilica 14, mob. U Zagrebu dok sam bila salon Iva u Savskoj, to je najbolji na svijetu! Otkrila sam noelle u ilici (kraj slovenske), vlasnica mi čak malo i ide na živce.


Ja ću se sigurno vratiti, a svima toplo preporučam ovaj salon. Iva Jerković zaustavila promet na snimanju prve kampanje ekskluzivnog salona Royal. Zanima me cure, gdje idete na kozmeticke tretmane, zanimaju me vase. Royal Professional je moderan frizerski salon za žene i muškarce. Dugogodišnje iskustvo, odlična lokacija na samom početku Ilice kod glavnog trga, Dessange.

Kozmetički salon iva ilica
Jedna od pet vodećih kozmetičkih grupacija svijeta, koja je prisutna u najprestižnijim svjetskim centrima ljepote poput Rima, Pariza, New Yorka i Londona od. Frizerski salon IVA, Vatroslava LIsinskog 14,Zadar, 095-522-49-39. DROGERIJA FEMINA, DUBROVNIK, 20000, IVA VOJNOVIĆA 13.


KOZMETIČKI SALON ELEGANCE, ČAVLE, 51219, ČAVLE 214. Iva knjigovodstvo - Bledska 11, Zagreb: Uslužna djelatnost, Knjigovodstvene i računovodstvene uslug. SABAHETA HODŽIĆ, ZAGREB, ILICA 5 (OKTOGON-. PRIVREDNA BANKA). Pretraži iva-vet i pronađi tvrtke, brojeve telefona te napiši ili pročitaj komentare na Imenik. Ilica 89, Zagreb — Djelatnosti za njegu i održavanje tijela.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.