srijeda, 25. siječnja 2017.

Auto na leasing forum

Auto na leasing forum Vidim sve više skupih auta u Zagrebu i čuo sam da je dosta njih uzela auto na leasing i to operativni. Koliko sam shvatio taj operativni leasing. Kupnja vozila na leasing ili kredit?

Auto na leasing forum
Spremljeno u privremenu memorijuSlično18. Postoje dvije mogućnosti koje ovise o potrebama i ciljevima: jedno je operativni leasing, koji podrazumijeva da ćete automobil koristiti. LEASING KAO NOĆNA MORA Dužnicima se godišnje zaplijeni 5400. Mnogi misle da kad vrate auto sve prestaje, međutim, time dugovanje ni približno nije podmireno.
Auto na leasing forum
Automobil je u vlasništvu leasing kuće, a i otpisuje se u knjigama.


Kredit ili leasing - Država se odrekla PDV-a na kamatu i tako širom otvorila. Imao sam prometnu nesreću gdje mi je auto izletio iz suprotnog smjera preko. Uvjete korištenja te Pravila foruma. Kada kupujete novi automobil na izbor se nude tri načina plaćanja: gotovina, kredit ili leasing. Malo tko u današnje vrijeme može isplatiti. Procjene govore da više od 90 posto poslovnih subjekata u Hrvatskoj vozi automobile koji su u nekom obliku najma, najčešće leasingu. Operativni lizing (leasing) je s računovodstvenog i poreznog motrišta izjednačen s. Možeš leasing i prije otplatiti kao i kredit i prodati auto.


Samo nemožeš prodati auto a da leasing ostane da odplaćuješ jer je u suštini auto. Trebate osobni ili dostavni automobil, teretno vozilo, građevinski stroj, viličar. Dakle, po isplati poslednje rate automobil prelazi u vaše vlasništvo, umesto da ga vratite lizing kući kao kod operativnog lizinga, tj. No, moja davna i još uvijek neostvarena želja, auto mojih snova je. Sve je češća situacija na tržištu da kompanije ne samo da uzimaju automobile na leasing već da uzimaju i čitavu uslugu upravljanja svojom. S druge strane uzmem auto na leasing na 4 god, placam mjesecno odredjenu cifru, auto nije nikad moj, u pravilu kao da ga rentam stalno. Forum - Partnerstvo: Auto i leasing : Financijske dileme roditeljstva. Financijski leasing je moderan način financiranja koji je namjenjen prije svega.


Uplatom zadnje rate i ostatka vrijednosti automobil prelazi u vlasništvo.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.