nedjelja, 1. siječnja 2017.

Ipl depilacija za kućnu upotrebu

Ipl depilacija za kućnu upotrebu Odlučili smo provjeriti učinak kućnih aparata za trajnije uklanjanje dlačica i. Upotreba kod tamnijih tipova kože posebno navedenih boja dlačica. IPL uređaj za kućnu upotrebu koji koristi svjetlosnu tehnologiju.

Ipl depilacija za kućnu upotrebu
Od kad znam za depilaciju, radim je voskom i što je duži staž u. IPL (svaka 2 tjedna, 5 puta i dlake bajbaj, dosao vam je kraj). Philips Lumea IPL SC2001 ili Remington i-Light (IPL5000) ili Boots. Kupila sam i ja aparat za kućnu upotrebu ali ništa od toga.
Ipl depilacija za kućnu upotrebu
Uređaji za kućno uklanjanje dlaka i opasnosti vezane uz njih. Od nedavno je tržište preplavljeno raznim uređajima za kućnu upotrebu koji služe.


Može li netko komentirati tehničke karakteristike ovih uređaja za kućnu upotrebu, valja li išta ( i IŠTA bi puno značilo), ili su baš potpune kante? Je li dugotrajna upotreba opasna za moju kožu? Pposto sam iscitala temu Epilacija, razmisljam da odem na laser, a ne IPL, ali opet mnogo je to para, a ja sam. HPLight je prijenosni IPL (intenzivno pulsno svjetlo) uređaj za efektivno trajno uklanjanje neželjenih dlačica iz udobnosti vlastitog doma. Može se koristiti u profesionalne svrhe i za kućnu uporabu. Ovo je nužno jer IPL ne uništava korijen dlačice već ga postupno oslabljuje. Laserska epilacija uništava korijen dlake što rezultira trajnim smanjenjem dlačica.

Ipl depilacija za kućnu upotrebu
U posljednje vrijeme pojavili su se na trzistu IPL uredjaji za kucnu primjenu.


Radi se obicno o baterijski napajanim, laganim,malim uredjajma. Depilacija, brijanje, epilacija, razno razne kreme za uklanjanje. IPL tehnologije za uklanjanje dlačica, Philips. Nadica, ja sam upiknula ovu moju IPL depilaciju na kupime ponudi, 5 tretmana za 920kn. IPL i laserska epilacija pruža dugotrajno rješenje za postizanje trajnog. To je aparat za kućnu upotrebu i ja na to ne bi išla.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.