srijeda, 22. veljače 2017.

Tinktura od mrkve dm

Tinktura od mrkve dm Otkad sam objavila fotografiju prije mora u kojoj držim Tinkturin balzam od mrkve za brzo tamnjenje, inbox mi se počeo zasipati upitima kakav. Prije par tjedana kupila sam u lokalnom DM-u balzam mrkva koji pospješuje.

Tinktura od mrkve dm
Prijeđimo na glavni lik današnjeg posta-balzam od mrkve! Tinktura balzam od mrkve od sada možete pronaći i u dm prodavaonicama! Uživajte u ljetu i prekrasnoj koži! Sadrži biljni ekstrakt koji aktivira proizvodnju melanina u koži.
Tinktura od mrkve dm
Melanin se prirodno stvara u koži, a odgovoran je za zaštitu i tamnjenje kože. Obogaćen je karotenoidima iz mrkve i ekstraktom oraha iz.


Boja mrkve ukazuje da je bogata beta karotenom, nakon čega slijede vitamin K, vitamin. Balzam od Mrkve najbolje pogoduje suhoj i dehidriranoj koži. Od gaveza se pripremaju čaj, oblozi, kupke, mast, tinktura i biljne kapi. Kupila sam ga u Dm-u za 30-ak kuna, mislim da je od Dietpharma. Nemojte shvaiti da pokušavam minimirati efekt cikle, limuna, mrkve ili meda, taman posla. Kupujem prirodni nektar od cikle i mrkve u DM bez dodatka šećera ili.


I tako nedavno dok sam šetala DM-om i gledala što bi mi sve moglo trebati.

Tinktura od mrkve dm
Aqua seruma, piše da je idealna kao podloga za makeup. I da napomenem, koristila sam balzam od mrkve (Tinktura) od kojeg mi. Ja sam sad gledala katalog od lerboraria, i nije mi jasno koji je to proizvod. U količinu od nekih cca 250ml stavila sam dvije naribane mrkve + 4. Ovi ostali su mi lako dostupni u DM-u. Baš sam maloprije bila u DM-u i nisam je vidjela.


Ne, nisam od biobaze, uzela sam neki domaći proizvod - ovo, svi ga jako hvale.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.