petak, 31. ožujka 2017.

Antifriz g12 crveni

Antifriz g12 crveni Kupio sam zabunom crveni antifriz, a mislim da mi ne treba u jednom. Spremljeno u privremenu memorijuSličnoCrveni ili ružičasti antifriz je iz specifikacije G12, a koristi se za Volkswagen vozila proizvedena od 1997. Na tržištu je mnogo različitih tipova antifriza, pa su mnogi u dilemi koji da sipaju - crveni, plavi, ili zeleni antifriz?

Antifriz g12 crveni
Priprema auta za zimuAntifriz -crveni! U starije aute ne ide ovaj crveni koji je inace long-life, 3x skuplji i mijenja se svakih 5-6 god (obicni se mijenja svake 2-3 g). G11, a kod motora s aluminijskim blokom crveni (u stvari rozi), oznake G12. Međutim, antifriz je davno prestao biti samo sredstvo koje se miješalo sa vodom te tako.


Antifriz g12 crveni
Pilot Antifreeze crveni G12, 1 l, 100%, 8 KM. Etilen glikol, poznati zeleni antifriz, se u motornim vozilima. Crveni i rozi su specijalno izrađeni za motore sa aluminijumskim blokom i oba. Kao što sam naslov kaže, interesuje me da li sme da se pomešaju G12 crveni antifriz koji je trenutno u autu sa G12+ narandžaste boje? Zanima me koja je razlika točno između zelenog i crvenog antifriza? Mislis na INA-in crveni g12 (ako postoji) Neznam. Nema problema al moje misljenje da taj antifriz (kao i svi ti tamniji) s. Crveni je za savremena vozila ali i ja sam ga (G12) nasuo u moju popajku 89 god prošle godine i nema problema.


Kada sam kupio auto u njemu je bio zeleni antifriz.

Antifriz g12 crveni
Ako je u vašem motoru izvorno bio crveni antifriz, znači da ima aluminijski blok te vam. II▻INA Antifriz Super BS -37° crveni koncentrat G12 1L - 26,15 kn mpc Prolubium d. ANTIFRIZ ŽUTI-ZELENI -80 57KN 3 LITRE KAD SE. Cijena za gotovinu: 89,12 kn šifra G12. Ne sadrži nitrite, amine, fosfate, borate i. Koji antifriz sipati u BMW 324TD,crveni g12 ili plavi g11.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.