četvrtak, 30. ožujka 2017.

Maxi skuteri forum

Maxi skuteri forum Spremljeno u privremenu memorijuSlično9. Koji maxi skuter20 objava18 stu 2013Koji skut od 400 ili 500ccm uzeti20 objava27 lip 2010Kineski skuteri razna iskustva s njima20 objava8 ruj 2009Više rezultata za forum. Gume za maxi skuter - Motori25 objava20 tra 2013Gume za maxi skuter - Motori.

Maxi skuteri forum
Beverly 300 ie, Yamaha xmax 250, xcity 250 ili X7. Daleka putovanja sa skuterom, 250ccm! Pomoć pri odabiru maxi skutera - svet skuteraforum.


Forum Manijak; 39; 835 posts; Skuter:Kymco super 8 2T.

Maxi skuteri forum
Po meni Nexus ima mnogo lepsi dizajn od ostalih maxi skutera,ali je i skuplji pa ako. Hiljadu puta sam chuo da ne kupuje motor kilometraza nego generalno stanje motora ali interesuje me da li je premnogo. Witam jestem zainteresowany skuterem o pojemności 400 do 500 cm3. Co prawda szerokiego wachlarzu nie ma, ale jednak nie wiem co wybrać. Molim preporuke iz iskustva pri odabiru maxi skutera klase do 250ccm.


Kawasaki J 300 - Detalji čine razliku - Kawasaki se kao jedini japanski proizvođač motocikala dugo opirao uvođenju skutera u svoj proizvodni. Kupię , sprzedam, zamienię, poszukuję maxi- skutera, części do maxi- skuterów. Tutaj możesz wstawić swoje ogłoszenie. Ima li netko za recimo rutu na Siciliju iz Zagreba?

Maxi skuteri forum
Zanima me koji su maxi skuteri dobri. Aprilia SRV850 sada nosi titulu najsnažnijeg i najbržeg skutera na svijetu, titulu koju.


Upam da ima kdo kakšne izkušnje z maksiskuterji. Tehtam namreč preko 100kg in me 50ccm skuter ne. Premiera Barton Motors – nowy maxi skuter B-Max. Lepszy za 3tys skuter aprilia sr 125, oczywiscie uzywany :) Sam mam i jestem bardzo zadowolony:). MOTO MAKSI SKUTER KLUB - MaxiScooter.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.