Common rail tlak Svaki cilindar ima svoju PVP s vodom visokog tlaka do brizgača. PVP s zajedničkim vodom (“Common Rail”) visokog tlaka do brizgača u. U tom sustavu zajednički vod puni sve cilindre gorivom pod konstantnim tlakom.
Sa konvencionalnim sistemima dizel ubrizgavanja, pritisak goriva mora biti generisan pojedinačno za svako ubrizgavanje. Kod konvencionalnih sustava za ubrizgavanje dizela, tlak goriva mora se stvarati pojedinačno za svako ubrizgavanje. Pumpa i brizgaljka su na istom mjestu te nema titranja tlaka goriva u. Oprema za hidrauličko ispitivanje Common Rail sustava na vozilu. Sastojeći se od testera tlaka visokotlačnog sustava i pribora za ispitivanje povrata goriva iz. Trenutno, vozila koje koristi Common Rail sustava prve i druge generacije, koji se razlikuju jedni od dovršen tlak ubrizgavanja. Moj brat tvrdi da common rail je bolji, trosi manje, ne buci, skuplji od PDE.
Tako Common Rail sustavi četvrte generacije njemačke tvrtke Bosch rade s pritiskom goriva višim od 2000 bara. Ventil za reguliranje tlaka, Common-rail sistem VENTIL GORIVA BMW E46 BOSCH.

Za Bosch, Denso, Delphi i Siemens Common Rail ispitivanje tlaka pumpe za ubrizgavanje. Sustav napajanja gorivom Siemens Pumpa Piezo.
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.