četvrtak, 27. travnja 2017.

Common rail tlak

Common rail tlak Svaki cilindar ima svoju PVP s vodom visokog tlaka do brizgača. PVP s zajedničkim vodom (“Common Rail”) visokog tlaka do brizgača u. U tom sustavu zajednički vod puni sve cilindre gorivom pod konstantnim tlakom.

Common rail tlak
Iako su najviši tlakovi kod common-rail sustava bili niži od onih. Common-rail dizelski sustav: Common-rail sustav CRS3-25 sadrži Boschev prvi piezoelektrični injektor za osobna vozila koji radi na tlaku. CRSN) uspješni su već četiri generacije - od 1999. U prvoj se fazi, pod visokim tlakom, dozirano ubrizgava mala količina fino.


Sa konvencionalnim sistemima dizel ubrizgavanja, pritisak goriva mora biti generisan pojedinačno za svako ubrizgavanje. Kod konvencionalnih sustava za ubrizgavanje dizela, tlak goriva mora se stvarati pojedinačno za svako ubrizgavanje. Pumpa i brizgaljka su na istom mjestu te nema titranja tlaka goriva u. Oprema za hidrauličko ispitivanje Common Rail sustava na vozilu. Sastojeći se od testera tlaka visokotlačnog sustava i pribora za ispitivanje povrata goriva iz. Trenutno, vozila koje koristi Common Rail sustava prve i druge generacije, koji se razlikuju jedni od dovršen tlak ubrizgavanja. Moj brat tvrdi da common rail je bolji, trosi manje, ne buci, skuplji od PDE.


Tako Common Rail sustavi četvrte generacije njemačke tvrtke Bosch rade s pritiskom goriva višim od 2000 bara. Ventil za reguliranje tlaka, Common-rail sistem VENTIL GORIVA BMW E46 BOSCH.

Common rail tlak
Od pojave prvog common-rail (zajednička cijev) sustava davne 1998. Od početnih sustava sa maksimalnim tlakom u rail cijevi od 1350 bara, pa do. Poceni in visoke kakovosti Senzor, tlak goriva BOSCH (0 281 002 497) za BMW 3 Serije, 5 Serije, X5, 1 Serije, X3, 7 Serije, 6 Serije, X6;. V tem sistemu je tlačilka ustvarjala tlak goriva.


Za Bosch, Denso, Delphi i Siemens Common Rail ispitivanje tlaka pumpe za ubrizgavanje. Sustav napajanja gorivom Siemens Pumpa Piezo.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.