četvrtak, 20. travnja 2017.

Mac pro longwear puder

Mac pro longwear puder Za odabir idealne nijanse i vrste MAC pudera potrebno je znati. Saznajte kako je osvojio našu Šminkoholičarku i kako se. Nisam probala korektor, ali sam imala puder i nije mi bio loš.

Mac pro longwear puder
S obzirom na to da jako rijetko stavljam puder na čitavo lice, korektor je osnovica na kojoj počiva moje. Kad sam odlučivala koji ću naredni Mac-ov puder da isprobam, ovaj mi je privukao pažnju, zbog svog naziva-longwear, dugotrajan. Kod izbora odgovarajuće nijanse MAC pudera važno je znati da oni dolaze u velikom.


Više od pola moje šminke je MAC stoga neka vas ne iznenađuje što mi je ovo bio.

Mac pro longwear puder
Ne znam koju su mu namjenu dali u MAC-u ali meni je idealan za nanošenje kamenog ili pudera u prahu. Kozmetika , Novi, kupljen u Zg u Mac-u. Pro Longwear Waterproof Brow Set - 129,90 kn. Garantiram da je original, batch code A55. Naj naj puder, definitivno MAC pro longwear ! Diorshow koristim godinama i DA,savrsena je! Nars Orgasm…mislim da se tu nema sto previse.


Ovaj puder za mene radi baš to – sakrije šta treba, a ne osećam kao da imam masku na licu. I baza i puderi sadrže SPF (zaštitni faktor) te će vaše lice istovremeno štititi od sunca.

Mac pro longwear puder
Naaapokon sam isprobala dugo željene MAC proizvode i dojmove sam podijelila s vama! Olovke takodje nemam pojma, od MAC uzimam samo ako su lude boje. Sestra mi je uzela MAC Prolongwear u nijansi NC30. Cure jel istina da mac plw puder treba uzet tamniji nego inace?


Jeste li već isprobali Face and Body ili neki drugi MAC puder? Meni je ispao Pro longwear pa ga mislim jednom prilikom isprobati! Puder koji i nije bas jeftin, ali koji se itekako isplati. Nemasna formula traje cijeli dan i ne izgleda kao maska.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.