četvrtak, 4. svibnja 2017.

Elektromotor za auto na struju

Elektromotor za auto na struju Prilikom zaustavljanja elektromotor radi kao generator struje, prilikom kočenja se može natrag ugurati u baterije i do 20% energije koju klasični automobili inače. Električni automobil može biti kupljen bilo gdje u EU, ali mora biti registriran u. Opel Kadett EV: hrvatska samogradnja, prerada Opel Kadetta na struju s. Konverzijom na električni pogon u čemu smo zainteresiranim vozačima. Rješenja koja nudimo posebno su pogodna za manje automobile. Pokreće ga elektromotor koji svu energiju crpi iz struje pohranjene u. Automobil koji za pogon i pogonski agregat koristi baterije i trofazni motor.

Elektromotor za auto na struju
Prvi "legalni" cestovni Open Source električni automobil dvoje ljudi može. Vjerujem da se svaki klasični automobil može preraditi na struju, ali kod nekih bi trebali jači motor i baterije. Voziti automobil 200 kilometara, te uz to potrošiti svega pola marke, moguće je! Polo“ dizelski, zamijenio motorom na električni pogon.


Promjena običnog u električni auto Automobili. Spremljeno u privremenu memorijuSlično15. Auto na struju i nije neka novost, ali kada netko svojim rukama. Prvi automobil na električni pogon registriran je u Tuzli, a osmislio ga. Almir je odlučio stvari promijeniti, izvaditi postojeći motor svog „tica“ i.

Elektromotor za auto na struju
Auto-moto savez Srbije predstavio je u petak svoj prvi električni automobil. Punto na električni pogon ima elektromotor snage 40 kW, a težina. Ipak, naša želja je da elektromotor i karoseriju pravimo u Srbiji pa smo već. Lohner-Werke u Beču, a za pogon su korištena 4 elektromotora.


Nenad i Milovan su sami montirali motor, radili su i brojne nužne promjene. Obitelj ima i "normalne" automobile, ali Nenad svoj električni vozi.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.