subota, 6. svibnja 2017.

Mercedes c klasa 2008 forum

Mercedes c klasa 2008 forum Zanima me da li je jedina prednost E klase u odnosu na C klasu velicina automobila i samog prostora u njemu ili tu ima jos. Mercedes kluba tako da kontaktiram s ljudima iz eurolinea. Spremljeno u privremenu memorijuSlično9.

Mercedes c klasa 2008 forum
Jedan od rijetkih modela Mercedesa koji mi se sviđa. Ima li neko iskustava iz prve ruke za C klasu? Page 225 objava21 velj 2014Novi BMW 3, osvježeni Audi A4 i C. Održavanje, potrošnja, dijelovi i ostalo na. Mercedes-Benz C-Class Sedan (2007 - 2014) - MojaGaraza. Auto je inace automatik 170ks 2008 god.


Koji su sve problemi vašeg automobila i kako ih riješiti? PROBLEM - Lupanje iz prednjeg ovjesa pri vožnji lošim cestama ili preko. I nema razloga vraćati kilometražu, jer za dobro očuvanog Mercedesa 200. Rekli su mi da mercedes C 220 dizel je pravo resenje, ali cuo sam da od 2000 pa navamo mercedeei niso to sto su bili, pahteo bi da mikazete za vasa iskustva. Tu je daleko najbolji BMW, A4 ostaje u sredini, a C-klasa pada na zadnje mjesto. Bavarac fantastično ubrzava i elastičniji je od mercedesa. Mercedes, od kada radim ovo što radim, restilizacije radi najmanje po.

Mercedes c klasa 2008 forum
Pod haubom test automobila disao je 2008.


I prethodna serija W211 E-klase bila je temeljito obrađena i kvalitetna. Svojim oštrim linijama podsjeća na manju C-klasu, a tek bočna linija. Moj otac ima C 200 CDI, 2008 god ima 65. Nebi ni trebalo biti na C Klasi nista, to nije kilometraza nikakva za njega :). Sta uopste na spisku opreme ima elegance u C klasi ovog godista? Moze li mi neko reci, kakva je ovo limuzina, koje su prednosti, koje mane, kakva je sto se tice izdrzljivosti masine i sigurnosti, potencijalno.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.