subota, 12. kolovoza 2017.

Birač brzina golf 3

Birač brzina golf 3 Jel se moze to sastelat mozda na biracu. II▻Birač brzina golf 3, passat, vento Prodajem birač brzima za golf 3, passat, vento, cijena 300. II▻birač brzina tdi golf 3, 4 birač brzina golfa 3, golf 4. Imam problem sa mijenjacem sa Golfa 1. TDI Ranije sam imao problem sve brzine su mi pobjegle i zamjenio sam birac brzina i neko vrijeme. Birac brzina golf 3 golf 4, Ilidža, 60 KM, Birac golf 3 golf 4. Klasika da odu al prvenstveno zbog nedostatka ulje jer svakome malo curika na semeringu biraca brzina i kako je on odozdola onda nitko to i.

Birač brzina golf 3
Da je nastradao birac brzina ne bi mogao ni u jednu brzinu. Menjaci za sve modele Volkswagen automobila, kao i za Volksvagen T4 kombije. Bavimo se PREPRAVKOM sa AUTOMATSKOG na MANUELNI menjac po. Radi se iskljucivo o ORIGINALNIM delovima Delovi su polovni neosteceni I ispravni sem ukoliko to nije drugacije navedeno Saljemo kururskim sluzbama na. Rastavljan je i birac brzina ali i on je bio u redu.


Jav to sam i ja imao na Yugu problem bio je neki deo ispod auta sto spaja rucicu menjaca i menjac mislim da je birac brzina al nemoj me drzati za rec majstor je. Imam i sve ostale delove za golf 2 dizel sa 3 i 5 vrata, moze dostava AKS-om. Cest problem kod cetvorke izvadi birac iz menjaca dva sarafa trinest i iscupaj citav. Na tom mjenjaču promjeniš brzinu za 45 min , a za polovnu 3 ili.

Birač brzina golf 3
Da li se to ubacuje u brzinu kada si na nizbrdici pa ubacis u rikverc lagano. Golf 3 gti crveni dezen za žuti dezen kom inbox ili 0998452397.


Nije me bilo neko vreme opet, Golf je uradjen konacno :D. Prosle nedelje sam izlomio poluge biraca brzina, ali one do menjaca, zbog lepog. SEMERING biraca brzina golf 3 - Pretraživač nekretnina, automobila, telefona, kućnih uređaja i poslova u Srbiji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori. Auto nije hteo znaci u prvu i drugu brzinu u 3 i ostale je moglo i u rikverc. Otvorio majstor birac brzina se kao slomio sta znam ja i na nekoliko mesta oni zupcanici pokidani mora ceo menjac samo ne znamo. VW Golf 4, benzin i diesel, mjenjač 5 brzina, motori, sjedala, dizne, Bosch pumpe itd.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.