ponedjeljak, 14. kolovoza 2017.

Mjerač protoka zraka vw

Mjerač protoka zraka vw Popravak mjeraca protoka zraka-savjeti. Zanima me kako ispitati da li mi je ispravan mjerač mase protoka zraka na alfi 166 2. Maf senzor je cesta boljka vw automobia sa dieselskim motorom.

Mjerač protoka zraka vw
A kad ode mjerac protoka zraka tada se desaje da na jednom broju obrtaju. Nema veze, odoh ja u garazu, skinem taj mjerac protoka zraka, rastavio ga, i sve u redu, nema znakova ostecenja. TDI 130KS,2002godina,otošao mi je mjerač protoka zraka. Na mjeracu nije problem protok zraka nego ticalo ili elektronika u njemu.
Mjerač protoka zraka vw
Da zove se Luft menge messer - mjerač protoka zraka.


Pala mi je neka buba u uho da bi to moglo biti zbog neispravnog MAF senzora (mjerač protoka zraka)? Pa ako ima kakvih eksperata ovdje da. Pierburg (Motor Service Group): zamjena mjerača protoka vazduha. Prije dva mjeseca kupio sam Audi A4 1. Auto je pri kupnji normalno radio, no prije dva tjedna počeo je gubiti snagu malo. Ako mjerač protoka zraka se zaprlja (npr. uljnim parama iz kartera), elektronika ne može podesiti pravilan omjer zraka i goriva. Bosch 038906461B u ispravnom stanju,cijena 400 kn. Mjerač protoka zraka MAF Reno Laguna 2.

Mjerač protoka zraka vw
Mjerac protoka zraka VW 074906461 Original.


Provjeri mjerač protoka zraka 90% da je on. MJERAČ MASE ZRAKA VW HITACHI M&D. Availability:out of stock 0 item(s). BOSCH - senzor mase zraka, Audi (A3, A4) Seat. Alhambra, TOLEDO II) Škoda (Octavia). Volkswagen (Bora, Golf IV, Lupo, New Beetle,). Uzrok gušenja motora može nastati radi : filtera, radi mjerača mase zraka, radi senzora za. MAF(kratca) Mass Air Flow = Protok zraka.


Proizvođač: Alfa Romeo Stanje: Rabljeno. Leon, Tpledo, ŠKODA Fabia, Octavia, Superb, VW Bora, Caddy, Eos, Golf IV.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.