četvrtak, 10. kolovoza 2017.

Vw buba restauracija

Vw buba restauracija Ikone, Svakako vrijedi pogledati u cjelosti, kako zaljubljenici u Bube tako i ostali. Restauracija je odrađena poluprofesionalno. Osnovna tema ove stranice je restauracija ili obnova oldtimer vozila.

Vw buba restauracija
Kompletna restauracija volkswagen bube 1972 godiste. Evo ovom prilikom da vam predstavim restauraciju svoje vw bube koja je trajala 3 god. Za sve one koji se profesionalno ili amaterski bave restauracijom oldtimera,u prvom redu VW Bube,dajem adrese nekoliko. Vec duze vrijeme sam registriran na.
Vw buba restauracija
RESTAURACIJA VOLKSWAGEN BUBA 1972 god.


Ivanova Buba je prošla kroz mnogo modifikacija i pritom je u nju. Vw buba 2 komada restauracija potrebna, Banja Luka, 1. KM, 2 bube sa urednim papirima,stanje solidno komad 1250km. Međimurja gotovo je sam u potpunosti obnovio VW Bubu iz 1968. II▻Vw buba 1963 dijelovi Prodaje se vw buba 1963! Siguran sam da cu staviti neki drugi motor sa sve menjacem, ali ne znam koji? Volkswagen Buba (njem. Volkswagen Käfer, službeni naziv Typ 1) automobil je njemačkog proizvođača Volkswagena.


Buba se proizvodila u razdoblju od 1938.

Vw buba restauracija
Unutarnji dio blatobrana - klasično bolno mjesto svih buba. Koja je cena jedne prosecne restauracije za Mini 1973 godiste, u narednom redu cu. Ja inace volim VW Bube i posedujem ih nekoliko, pa sam i iskusio da je. Auto se prodaje po nižoj cijeni jer mu je potrebna restauracija. Jedan od mojih drugara iz udruženja Buba-Beograd mi je uputio poruku i pitao:. Sve u svemu oko 1500€ za propisnu restauraciju pristojnog.


Ratkapne buba 1973 buba "66 buba 1303 - 1974g Type 4 kederi! Forum - Stranica 2 - Automobili i motori - Auto za restauraciju - Forum - Index. I bez gluposti poput fice, yuga ili vw bube. Folksvagen "Buba" je nemački automobil i jedan je od.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.