petak, 29. rujna 2017.

Hlađenje motora vodom

Hlađenje motora vodom U tipicnom sistemu za hladjenje motora sa tecnoscu, tecnost za hladenje se pumpa. Blok motora koji se hladi vodom supalj je oko cilindara. Tema hlađenja motora jednako je aktualna u hladnim zimskim kao i vrućim ljetnim mjesecima.

Hlađenje motora vodom
A, ovo poglavlje Škole naš je nastavak kretanja. Nekadašnji vodom hlađeni motori, tamo negdje sve do onih proizvedenih 1930. Glavni dijelovi hlađenja vodom su: vodni prostori, koji okružuju vruće dijelove motora (provrte cilindara, prostore za izgaranje i ispušne ventile).


S porastom temperature zraka otežava se hlađenje motora.

Hlađenje motora vodom
Od toplotne energije koja nastaje u motoru s unutrašnjim sagorevanjem, samo se jedna četvrtina pretvori u koristan rad. Jednostavno, sredstva za hlađenje motora sadrže u sebi razne. C) mogu se nasuti bez miješanja sa destilovanom vodom. Sistemi hlađenja motora vodom ili zrakom. Hladjenje motora vodom iz reke ili mora, rec je o direktnom hladjenju ili otvorenom sistemu.


Voda iz reke se pomocu pumpe uvodi kroz oplatu u. Može li neko ko se razumije u sisteme hladjenja motora od. No, osim hlađenja, rashladni sustav motora ima još dvije uloge. Rashladna tekućina motora u stvari je antifriz ili njegova mješavina s vodom.

Hlađenje motora vodom
KLJUČNE RIJEČI: hlađenje motora, motor s unutrašnjim izgaranjem. Sustav za hlađenje motora vodom se temelji na principu postojanja. Cilj daljnjeg izlaganja je, da se ukaže na neke specifičnosti u konstrukciji i proračunu instalacija za hlađenje motora sa unutrašnjim sagorijevanjem, koje nastaju. Tipični sistem hlađenja motora sa tečnošću izgleda tako, da tečnost za. Antifriz se može mešati i sa vodom u razmeru 1:1 te omogućiti motoru.


Prvo trebamo promotriti uopce nacine hladjenja motora. Zrakom hladjeni motori su bucniji od vodom hladjenih zbog ventilatora i. Način montaže usisne košare takozvanog „kingstona“ za hlađenje motora je vrlo bitan! Pogrešna montaža može prouzročiti dinamički pritisak. Tokom sagorevanja unutar motora dostižu se temperature između 1700° C i 2500°C, a deo toplote se prenosi na zidove cilindara, klipove, glavu motora i ventile.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.