petak, 13. listopada 2017.

Bnet internet problemi

Bnet internet problemi Zbog redovnih radova na održavanju sustava u Splitu, 27. Gradani Zagreba koji internet i TV-program imaju preko Bneta i VIPneta danas su u kasnim popodnevnim satima pocali javljati o teskocama. Ili googlaj i nauči nešto novo :) sve u svemu bezveze, ko stavlja kabel. Danas od ranog poslijepodneva postoje poteškoće u. Naša tehnička služba intenzivno radi na. VIPnet i Bnet pali: Ne radi TV, ineternet ni služba za korisnike. Bneta mi, naravno, kažu da nije do njih, a ja od ljudi.

Bnet internet problemi
Forum › Pravni savjeti › Obvezno pravoSpremljeno u privremenu memorijuSlično1.


Pretražio sam forum i nisam našao slični problem. Dakle, kao podstanar, uzeo sam u Bnetu internet prije 6 mjeseci. Imam bnet 3d paket i jako često, najčešće pri paljenju PC-a i laptopa imam problema sa surfanjem, tj. WTF, ni net na mobitelu (Vip) mi ne radi tako da nije riječ samo o Zagrebu. Na forumu ima već nekoliko tema o problemima s vipnetom. Naime, Bnet uključuje ograničenje brzine nakon što se prijeđe 120 GB prometa. Kvantni internet: počela utrka za prijenos podataka kojem hakeri neće moći ništa.


Građani Zagreba koji internet i TV-program imaju preko Bneta i VIPneta. Ovako, na Leu sam, i spajam se na internet preko mrežnog kabela na Bnet mrežu, ali odnedavno samo od sebe mi se svakih točno pola sata. Problemi: Iz meni (a izgleda i njima) neobjašnjivih razloga, pogotovo kad pada jaka kiša, dolazi do usporavanja ili i pucanja veze. Evo veæ sam 4 mjeseca nesretni korisnik bnet-a. Od prvog dana postoje veliki problemi s. Bnet internet na jednoj adresi u Zagrebu,i sad poslije Nove godine se. U međuvremenu su se pojavili problemi s mobitelom tako što nije. Za Božić sam slučajno surfajući provjerio dostupnost B. Svojevremeno smo i mi to zvali bnet.


Meni od sinoć šteka i net i maxtv od Tcom-a.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.