utorak, 17. listopada 2017.

Catrice rumenilo cijena

Catrice rumenilo cijena Tagovi: rumenilo, Catrice, ruž za usne, illuminating blush, 030. S lijeva na desno to su tamnija ciglasta. Ambalaža je uobičajena za Catrice, minimalistička, prozirna, ali što je najvažnije čvrsta i ne otvara se u neseseru.

Catrice rumenilo cijena
Mislim da mi je to najdraži kod nas dostupni drogerijski brend jer ima odličan omjer cijene i kvalitete. Za cijenu od 35,90 kn dobijete 10 grama rumenila sto je nesto vise. Cena njihovih rumenila – onih u okruglom crnom pakovanju je oko 120-150 dinara. Ovu rumenilo je inače dostupno u dvije nijanse, ovo je 010 Love, Rosie!
Catrice rumenilo cijena
Dakle, rumenilo se sastoji od četiri komplementarne nijanse poredane od najtamnije ka najsvjetlijoj.


Lijepo ga je vidjeti u pakiranju jer površina. Catrice Multi Colour Blush 060 Strawberry Frappucino. Dobar izbor su i crvene nijanse, a trebali biste izbjegavati hladna ružičasta rumenila. Svi catrice i essence proizvodi su jako niskih,najpristupačnije mogućih, cijena. Ujedno se time probudi skeptičnost u nama, hm- „čim je to. Cijena je ja mislim bila oko 33 kune, budem još provjerila. Sve su mi bile predivne, pa sam se jedva.


Blush Artist paleta rumenila dolazi u tri nijanse 010 (BronzÉclat), 020.

Catrice rumenilo cijena
Rumenilo je jedno od neophodnih make up komada. I Am Nuts About You, a osim nje postoje još 2 nijanse. Dakle, radi se o rumenilu u nijansi 040 Think Pink. Kupila sam je po promotivnoj cijeni od 16,90 kn. Ovo rumenilo gledam već duže vrijeme, al ono, nisam htjela dat 30 i koliko kuna za rumenilo.


Jednostavno ih morate imati kada ih vidite. Od tri nijanse moj izbor je pao na nijansu Kiss me ken. Ja imam ovu svetliju, 010 Riviera Rose, i upravo je to rumenilo ono za. Mislim da je rumenilo zanimljive nijanse i da odgovara i tamnom i svjetlom tenu. CATRICE DEFINING DUO BLUSH broj 050 Apricot Smoothie.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.