subota, 14. listopada 2017.

Pola moga svijeta akordi

Pola moga svijeta akordi Info - Stranica za početne i napredne gitariste,akordi,tablature,vijesti,škola gitare. Ne znaš kako odsvirati neki od akorda pjesmi Pola Moga Svijeta? Sergej Cetkovic - Pola moga svijeta. Kvaliteta videa je malo lošija, al nema veze. On tebi daje sve sto ja nisam znao, sada znam da previse ljubavi ti smeta, on meni krade te, a ja te ne bih dao, sa tobom mi odnosi pola moga. Znam da nije lako živjeti sa tim.


SERGEJ CETKOVIC POLA MOGA SVIJETA AKORDI TEKST. Emol7 Cdur add D Ddur Hmol znam. Kad si tu sve grmi i sijeva u meni sve plese i pjeva ti imas ljubavi za pola svijeta a sreca voli sa tugom da seta. Ne ovako ne mogu dalje o boze. Am Dm E Vrati se jer volis stvari koje volim i ja Am Dm E vrati se neka me cuje pola svijeta Am Dm vrati se necu da molim E ja samo pjevam Am Am Dm E vrati. Halid Bešlić - Neću, neću dijamante - Akordi. Ovako ne mogu dalje - Kemal Monteno - Akordi za gitaru. Naslov: AKORDI PJESAMA ZABAVNE MUZIKE.


E, D, A ref: C, A, C, A, E, G, A, E, G, A) E D A Cujem da jos si ljepa E D A Poput prvog jesenjeg vjetra E D A E Ni godine ne mogu tvoje lice. YUGO 45 Zabranjeno Pušenje Intro:C A Kazu da su cuda svijeta D A. E A U bascu jugu 45 Skupio se sav komsiluk I pola rodbine, Ono pola nije moglo, Nije. Akordi, tablature, i tekstovi pesama sa podrucja nekadasnje Jugoslavije. Note, akordi, tutorijali i još po nešto za klavijaturu i harmoniku. D Hm G D A Htjela si da tvoje aktove vidi barem pola svijeta D Hm G A sada u granapu Sedrenika, lokalni dripci te pitaju D A Lutko, posto je pasteta? Djevojka vrdaju ̋i kukovima i guzom, uz pomo ̋ tankih prsti ̋a navla ̨i suknju do pola butina.


Neki drugi akordi i rifovi ga se ti ̨u, neke druge slike drhture u želeu. Njegovo dupe je putem TV signala obišlo svijet i postalo svjetsko.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.