subota, 14. listopada 2017.

Zupčasti remen peugeot 206 cijena

Zupčasti remen peugeot 206 cijena To je cijena bila bez popusta od 30%, regularna. Remen distribucije i natezači19 objava20 pro 2009Veliki servis p20620 objava25 stu 2008Više rezultata za peugeot-klub. U ponudi imamo zupčaste remene za sva vozila, komplet dijelovi za Peugeot, za cijenu konkretnog tipa vozila kontaktirajte nas na e-mail.

Zupčasti remen peugeot 206 cijena
Zupčasti remen je, vjerovatno, dio motora prema kojem ljudi kada ga spomenete, imaju. Peugeot 205, Peugeot 206 1998-2009, Peugeot 306 199…. Na kojoj kilometraži treba napraviti veliki servis – zupčasti.


Imam Peugeota 206 1,4 HDi pa me zanima kad se mijenja ili kontrolira.

Zupčasti remen peugeot 206 cijena
Hokejaška sponzorska verzija Citroën C3 Medveščak po cijeni od 79. Opis: timing belt 108x17 TU3 1,4 PEUGEOT, 206 1. Cijena velikog servisa je oko 1 000 km a na Barama je 600km. Obrati se u "206" servis na stupu,mene je zamjena zupcastog,vodene i. NOV"-Originalni zupčasti remen za KIA i Mazda-"Orig. VOLKSWAGEN ALAT ZUPCASTI REMEN NOVO TunerShop. Slucajno sam se i sam raspitivao za cijene izmjene remena za 206 1. U cijenu su uračunati materijal i ruke!


Cijene su izražene u kunama s uračunatim.

Zupčasti remen peugeot 206 cijena
Kad sam zvao majstora da doje ispostavilo se da je pukao zupčasti remen i naravno pokidao sve unutra. Mijenjajte ga na vrijeme jer ako zupčasti remen pukne ili preskoči u. Izmjena vodne pumpe ( + zupčasti remen). Bosch pumpa, alternator, zamijenjen zupčasti remen, ulje, filteri, motor OK ne. S obzirom da je cijela strana masine masna od toga i na samo 1cm leta zupcasti remen, nebi htio da mi se desi neka havarija ak to pocne vise. Ako se radi o zupčastom remenu, svako blokiranje će imati.


No, kako se zatezač baš zato mijenja kad i remen, to se rijetko dogodi.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.