petak, 24. studenoga 2017.

Look by bipa puder

Look by bipa puder Look by bipa puder Look by Bipa, IQ Cosmetics, bpretty, My, my Girl Kozmetika. Look By Bipa Cover and Smooth tekući puder Look By Bipa Look By Bipa. Danas, recenzija jedne spužvice za nanošenje tekućeg pudera, poznatije kao beauty blender. Ja sam svoj kupila u Bipi, po cijeni od okvirno 25. Godinama sam koristila spužvice za puder u kamenu i svaki put kad bih se negdje vani prepudravala morala bih strugati spužvicom po puderu. Spremljeno u privremenu memorijuSlično27.


Look by bipa puder
Treba mi maskara i tekući puder, no ne znam jel mi se isplati eksperimentirati s. Puderi za masnu i mješovitu kožu - Stranica 17614 pro 2013Bipa - Stranica 18224 lis 2012Pribor za šminkanje - kistovi, spužvice. BIPA, bipa cover look cover smooth puder tekući. Kupila sam veliki kist za puder, kist za rumenilo i kist za maskaru. Ovaj sam puder recenzirala još u veljači i oduševljeno vam sugerirala da vam ovaj. Posts about look by bipa written by lipglossanatomy. LOOK BY BIPA spužvica za make up (24,90kn) – make up aplikator u obliku jajeta. Sad mi je i nijansa 025 presvijetla.
Look by bipa puder
Powder finish make-up stick LOOK by Bipa (5 honey) –praktično pakiranje pudera, odgovara mojoj mješovitoj koži, mogu ga koristiti i kao korektor.


Jedan takav vrijedan drogerijski dragulj je Matt Mousse puder u pjeni. Može se koristiti za nanošenje tekućeg pudera, rumenila i highligthera na lice. Ja tekuće pudere i primere nanosim prstima ili spužvicom, a za praškaste proizvode uvijek koristim kistove. Marta obožava puder Max Factor Face Finity, a Andrea Lancome. Kistovi koje ja imam su: kabuki, kist za tekuci puder, puder u kamenu. Puder kompaktowy prasowany LOOK by BIPA (4824734392). IQ kist za puder (Bipa, 30tak kuna). Najpotrebniji kist za oči je definitivno kist za blendanje i niti jedan make up look neće izgledati onako kako.


D Fit Me puder u kamenu (nijansa 120 Classic Ivory) solidan je.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.