utorak, 14. studenoga 2017.

Zasto skuter gubi snagu

Zasto skuter gubi snagu Ali ponavljam on postepeno gubi snagu, sto duze vozim to gore. Pa ako bi mi kevlar remen rijesio stvar, zasto da se bacam na stavljanje. Prije nekoliko dana skuter je radio extra sve, medjutim nestalo mi je.

Zasto skuter gubi snagu
Gasi se uz brdo - Sym Symply 50 4T - Rešavanje. ORG6 objava4 svi 2011mislim da mi se pregreva motor ? Uglavnom, radi se o tome da kada mi skuter stoji par sati, ili recimo preko. Auto zatrza i gubi snagu13 lis 2012Neos slabo vuče13 velj 2009Ne prima gas - u čemu je problem?
Zasto skuter gubi snagu
Prije 4 godine kupio sam novi skuter i do nedavno bilo je sve OK, dok.


Eto kako sam rekao u naslovu, jučer se vozim od frenda i odjednom mi skuter počne gubit snagu i uopće ne primat gas. Spremljeno u privremenu memorijuSličnoPrevedi ovu stranicu3. Dobio sam skuter koji nije vozen tocno godinu dana. Trenutno sam uzeo jedan skuter od prijateljice na probu, koja ga je kupila. Pre neki dan sam isao u grad i kada sam se vracao iz grada poceo je da gubi snagu i ugasio se,tamo gde mu je filter. Tehnička pitanja i odgovori za maxi skutere by Lukas. Ako gubi snagu onda treba pogledati fergazer, pregledati te pregledati auspuh. Znaci to je razlog zasto nema snage uzbrdo sa dve osobe.


Zasto skuter gubi snagu
Skuter je serijala, za ovih devet godina. Posjedujem skuter od 50 kubika, nista specijalno, kineski SPYDER, kupljen nov pa me interesuje. Vidi, gle, zašto se neki majstri neće uključiti u temu? Znate li mozda koliko moze da predje jedan skuter sa 49 ccm dok ne blokira! Ne znam, tako kaze gubi na snazi pa me zato cudi da mu nisu klipovi otisli! Imam problem s Volkswagenom Golfom 4, 1. Naime, katkad u vožnji turbina bez razloga prestane raditi, kao da sam oduzeo.


To je bio razlog da testiramo prvi Maxi skuter proizvođača Kymco koji nosi ime.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.