petak, 8. prosinca 2017.

Lg g4 matična ploča

Lg g4 matična ploča Lg g4 matična ploča Naravno, čuo sam za pristojnu količinu LG-a G4 s pokvarenim matičnim pločama. Ono što me definitivno iznenadilo jest kvar matične ploče. Podaci se mogu spasiti ako mozes uci u download mode.

Lg g4 matična ploča
MobiteliSpremljeno u privremenu memorijuSličnoDijelovi za LG mobitele i prodaja neispravnih LG mobitela za dijelove. LG G4 za EU ima jedan ogroman problem za koji treba da znate pre.
Lg g4 matična ploča
Problem je isto tako što je kod velikog broja korisnika LG G4 pregorila matična ploča. Prodajem nove i popravljane reparirane ploče za G4 Pitajte sve sto Vas.


Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk. G4 i rekli da mi je promijenjena matična ploča. Mobilni uređaji › Dijelovi i oprema › Matične pločeSpremljeno u privremenu memoriju22. Citao sam dosta da ima problem sa bootloop. Radi se o defektnoj maticnoj ploci serije 505-508. Testirali smo kožno izdanje na LG G4 -.

Lg g4 matična ploča
LG G4 nije samo pametni telefon za gledanje, nudi nam mnoge druge (napredne).


S`tim sto se pokvarila maticna ploca a ja nemam vremena ni strpljenja da je menjam. Raspitao sam se kostaju izmedju 70-80. Kakav je LG G4 nakon godinu dana pravog korištenja? Prodajem LG G4 neispravan telefon, problem je u maticnoj ploci, telefon nece da upali. LG G4 maticna plocaploca je neispravnamozda moze da se popravisa nje moze da se skine konektor punjenja, citac sim i memorijske kartice kao rezervni deo. Ljudi moji, odlican je LG G4 telefon!


Problemi sa maticnim plocama se ne javljaju kod novijih serija, a i ako se slucajno desi, valjda imate garanciju, i sve ce biti. Posto vidim da s tim imaju problema G3, G4, 5X. Kod nas možete naći sve za mobilne telefone LG GT540 Optimus, LG Optimus. Da li je i G5 pogodjen problemom zvan maticna ploca? Krajem rujna prošle godine kupio sam u RONISU mobitel LG G4 koji.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.