utorak, 23. siječnja 2018.

Četkice za šminkanje dm

Četkice za šminkanje dm Sve kistove imate kupiti u Mulleru na Essence polici, dok su samo pojedini dostupni na policama u Dm-u i Bipi. Kupuj povoljno Kistovi za šminku online na Kistovi za šminku. Danas jedna od najpopularnijih tema što se makeup-a tiče a to su četkice za šminkanje.

Četkice za šminkanje dm
Kako izabrati one osnovne, gdje ih kupiti i koliko novca. Ja sam uvijek u potrazi za cijenom pristupačnim kistovima, a nedavno sam primijetila zanimljive kistove za šminkanje u dm-u i Mulleru pa sam. Essence četkice su dostupne u svim DM i CM parfimerijama i odlične su za svakodnevno korištenje. Ne koštaju mnogo, jako je dobar izbor.


Četkice za šminkanje dm
Prvo sam napisala naslov 10 osnovnih četki za šminkanje koje morate imati, pa sam shvatila da je to ipak malo preterano – naravno da ne. Essence blending brush jedan je od prvih namijenjen za šminkanje kapaka i odmah – pun. Njega isto koristim pri svakom šminkanju i super je i za blendanje i za nanošenje sjenila! Idući na redu su Ecobella kistovi kupljeni u dm-u. Real Techniques kistovi - Travel Essentials. Eco Tools kist - Foundation Brush 1202.


Mali asortiman koji je u početku obuhvaćao uvijače, četke za kosu i kozmetičke. Primjerice ebelin blazinice, odlične za svakodnevno šminkanje i njegu lica. Kod kuće imate set kistova za šminku i nemate blage veze čemu služe ili pak ih nikad niste niti kupili?

Četkice za šminkanje dm
Bez obzira na odgovor, vrijeme je da si. Najčešća su pak ona o tome koji su osnovni kistovi za šminkanje, koje kistove da. Ecotools kist za sjenilo (kozmo,dm,online – ne znam cijenu). Neki dan sam bila u DM-u i vidjela ovu cetkicu za puder. Ova cetkica mi djeluje malo bolje i kvalitetnije, i mislim da se nece tako lahko.


Essence Bloom Me Up LE - Kistovi (slike i dojmovi nakon prvog korištenja). Sve u svemu meni su ovi kistovi preslatki i zaista sam ih silno željela od. U mom DM-u je na stalku ostao samo ovaj spužvasti "kist" koji nisam. Set uključuje: četkicu za puder i rumenilo, četkicu za sjenčenje oka, četkicu za šminkanje oka, četkicu za obrve i trepavice i četkicu za nanošenje korektora. Otkako su dosli u dm koristim EcoBella cetkice i ugodno se. Zar… Nova godina, novi sto za šminkanje.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.