petak, 5. siječnja 2018.

Dsg mjenjač iskustva

Dsg mjenjač iskustva Dakle slijedi pitanje, sigurno ste 100 puta na njega odgovarali, ali nisam našao ništa zapisano, pa želim čut ponajprije iskustva, pa i onda. Superb DSG problem8 velj 2016Passat 2. Spremljeno u privremenu memorijuSlično1.

Dsg mjenjač iskustva
Dsg izmjena ulja u mjenjaču - Volkswagen. Koristimo kolačiće za pružanje najbolje korisničkog iskustva na našoj. Automatski mjenjači, sve o njima25 objava16 pro 2014Sekvencijalni mjenjači15 objava28 stu 2013Automatski mjenjač - savjeti25 objava18 srp 2012Atomatik vs. Manuelni mjenjac25 objava10 ruj 2008Više rezultata za forum.
Dsg mjenjač iskustva
DSG-u, što se tiče prenosivosti snage, ravna crta je, konstantna gled ewokretnog momenta, ono, sve imaš tu na. TDI Highline, u pitanju je menjač, koji se po meni u najmanju ruku.


Da li se radi o nekoj standardnoj boljki VW DSG menjača? DSG (Direct Shift Gearbox) je jednostavnim jezikom automatski mjenjač, sa svim odlikama manualnog. DSG je i više od toga, jer posjeduje ne jedno već dva. DSG (Direkt Schalt Getriebe) ili Direct Shift Gearbox je ručni menjač sa elektronski kontrolisanim duplim kvačilom bez klasične pedale kvačila. Pri kretanju mi kasni malo kada maknem nogu sa kocnice, pa ako u tom trenuyku dodam gas desi mi se da. Ja sam Golf DSG jedva prodao i to debelo ispod cijene. Mnogo iskustva s ručnim i automatskim mjenjačima ima trener sigurne vožnje na.


Dsg mjenjač iskustva
Da li neko ima iskustva sa Volkswagen vozilima sa automatskim menjacem? Neznam odakle informacija da DSG menjac nije automatic. DSG s dvije spojke koji pokreće A-klasu i VW Tiguan, bezstupanjski. Pet godina unazad Volkswagen je na automobilskom tržištu predstavio pravu revoluciju; prvi produkcijski automatski šest-stupanjski mjenjač s. DSG mjenjačima,konkretno me zanima DSG koji je ugradjivan u Audi.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.