utorak, 23. siječnja 2018.

Highlighter catrice

Highlighter catrice Sad si me zainteresirala za ovaj highlighter, bas lijepo izgleda… i da, naziv mu. Napokon su se highlighteri počeli probijati u drogerije. Gledajući promo slike na netu ja sam mislila da je ovo kremasti highlighter u sticku, ne znam zašto.

Highlighter catrice
Ali nije, tekući je i pakiranje radi na principu okretanja i. Onda su tržište preplavili neki drugi bolji. Svi znamo da je highlighter moj omiljeni. Jako je teško aparatom uglaviti highlighter u akciji i da bih to napravila.
Highlighter catrice
Inovativni proizvod ostavlja sjajnu refleksiju svjetlosti kao i nježan sjaj na. Highlighting Puder doalzi kao nježan i baršunast puder s bisernim završetkom.


Kaviar Gauche by CATRICE – Highlighter - Sa svjetlucavo-reflektirajućim pigmenatima, highlighter puder u dvije nijanse osigurava elegantan. The Beauty Wimp in catrice cosmetics, drugstore lipstick, drugstore makeup, eye makeup, eyeshadow, highlighter review, makeup, smokey. Ja sam jedna od onih osoba koja dnevnu šminku pokušava svesti na minimum. Catrice Mineral bronzer i highlighter. I was a bit sceptical to try the highlighter with my normal make up routine as. This sold-out highlighter loved by beauty bloogers is back in Penneys. Reader Request: “Sue What Highlighter Are You.


Highlighter catrice
On Sunday night I headed to Lillies for a night out with Dylan and some friends. Bronzing Highlighter Pen - Only at ULTA! A liquid bronzer for a natural tanned shimmer. An illuminating powder baked cooked with minerals and micro pigments that reflect light for a shiny appearance. Its delicate texture has a cover that can be. This Highlighter Pen is the ultimate must-have for every eye make-up look.


The long-lasting creamy and powdery formula sets radiant highlights under y. Ce highlighter est une poudre douce et veloutée aux effets perlés.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.