petak, 9. veljače 2018.

Catrice camouflage korektor

Catrice camouflage korektor Sredinom rujna mi je od Catricea stigao paket s novitetima među kojima se našao Liquid Camouflage concealer, tj. Rekla bih da su ovi korektori dobar medium što se tiče prekrivanja. UNDER COVER STARPravi must-have za besprijekoran ten.

Catrice camouflage korektor
Kamuflažna krema s dugotrajnom teksturom savršeno se uklapa s kožom za nevidljive korekcije. Artdeco kamuflaže, Kryolan kamuflaže. Tekući korektor je visoko pigmentiran, vodootporan i posebno dugotrajan.


Originalni naziv ovog proizvoda je Liquid Camouflage High Coverage.

Catrice camouflage korektor
Uglavnom, u pitanju je tečna kamuflaža ili korektor, namenjena za. Kao što i sami znate, ja sam jedan od najvećih ljubitelja Catrice. Jednom sintagmom- odličan drogerijski korektor sa svojstvima. Nakon male pauze koja mi je, iskreno, trebala da dođem k sebi nakon dva ljetna posla i. Catrice Liquid Camouflage korektor - recenzija. Najdraži drogerijski korektor, MNY Fit me više se ne može naći u drogerijama, ali zapravo ni s njime nekad nisam bila na ti, odnosno kad sam.


D Uvijek kada bih došla u DM svaka. O ovoj kamuflažnoj kremi govorila sam u Mjesečnim favoritima. Korektor je nešto bez čega mnoge od nas ne mogu zamisliti makeup.

Catrice camouflage korektor
Izdelek: Camouflage Cream Proizvajalec: Catrice. Resnično must-have izdelek za brezhibno polt. Danas ću vam pričati o jednom malome čarobnjaku koji me spašava. Doskonale maskuje popękane naczynka, drobne blizny, przebarwienia skóry i plamki. Zobacz inne Korektory do twarzy, najtańsze.


SUPER CENY s dopravou do druhého dne! Strona główna; breadcrumbs_arrow; KOREKTOR W PŁYNIE CAMOUFLAGE 010 PORCELLAIN. Rosanda Art of Beauty 14 Comments A+ a-. Ja još dva dana uživam doma, a onda. Produkt Catrice, Camouflage Cream (Korektor kryjący) został oceniony 776 razy. CATRICE LIQUID CAMOUFLAGE KOREKTOR 010 Drogerie.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.