ponedjeljak, 27. lipnja 2016.

Bijeli dim ispod haube

Bijeli dim ispod haube Ukoliko dim izlazi ispod poklopca motora automobila, to najčešće znači da ste ignorirali bijeli dim koji je izlazio iz ispušne cijevi, pa se sada. BiH) i primjetila sam da mi po povratku ide bijeli dim iz motora. Nakon otvaranja haube, primjetila sam da taj dim ide iz spremnika za vodu.

Bijeli dim ispod haube
Ako voda odmah nestaje mora se vidjet gdje curi ili ispod auta ili u karter i. TDI utvrđivanje stanja motora13 lis 2012Golf IV SDI iskustva - Stranica 2224 srp 2012Fiat punto dimi-problem ili ne? Bijeli dim pri jutarnjem paljenju - Stranica 2 - Citroën Forum. Nova linija C › Citroën C5 IISpremljeno u privremenu memorijuSlično19.
Bijeli dim ispod haube
Jesi gledao pod haubu dok je bilo tog dima i od kud je dolazio? Molim vas da ne ostavljate pitanja ispod ovog posta koji nisu konstruktivna ili vezana za temu a sve koji im uz.


No, haube naših prastarih auta još se uvijek bez problema otvaraju, a neke su u. Ako prilikom otvaranja haube motora primijetite bijeli dim ili čudne zvukove iz. Beličasti dim najavljuje generalku” Kad automobil počne da troši više. Kada iz auta izlazi beli dim to moze da bude znak loseg. OMV: zimski MaxxMotion Dizel pruža punu podršku kada temperature padnu ispod nule. Plavo bijeli dim ( miris po gorivu ) najčešće nastaje kada motor upali na tri. AUDI A6 1,9 TDI PD - TEŠKO PALI I IZBACUJE BIJELI DIM ?

Bijeli dim ispod haube
Radio je par dana, grejanje izvanredno, normalno ispuštao ispod na onaj izduv. Od skora imam ovaj problem na mojoj astri Z16XE. Kod tog prvog paljenja baci bijeli dim ( podosta ) koji smrdi ( po... sam čitala da navodno se ne pali ako nije temperatura ispod ili oko nule ). Plav dim je ulje u cilindrima, crn dim je puno goriva u cilindrima, bijel.


Danas mi je u toku vožnje auto ispustio skoro svu rashladnu tečnost. Odmah sam stao,dosuo 3 litre obične. Onda mi se prije par tjedana pojavio neki bijeli dim pod haubom. Nema mnogo dima, lagano izlazi kroz gril-masku i kada otvorim haubu uopce.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.