utorak, 28. lipnja 2016.

Veliki servis passat 1.9 tdi cijena

Veliki servis passat 1.9 tdi cijena Interesantno je to što ovaj servis za Passata 1. Ovo 500 KM za mene nepoznato, jeste da je drugi model Passat 3BG 02god. Nazalost prosječan servis za Passat 2.

Veliki servis passat 1.9 tdi cijena
Rabljeni Audi-održavanje,cijena,kvaliteta. Održavanje polovnog Volkswagena Passata - eTrebinje. BufretLignendeOversett denne siden31. Passata B5, a unapređenja su upravo ono što su kupci prepoznali.
Veliki servis passat 1.9 tdi cijena
Juče sam uradio veliki servis za passat b5 85kw,520eur me izaslo sve. Na koliko predjenih kilometara se radi veliki servis na passat b5. T 2005g, i iako se remen mjenja na 175,000km.


Još jedan, zet mi je nedavno radio veliki servis na Audiju A4 1. Dvije je godine vozio Passat 1. Ono najbolje, stari Passat vrlo je brzo našao kupca i to je velika. Ta cijena 1900 ti je realna u ovlaštenom. Ja sam veliki servis na GTI-u platio isto otprilike toliko, 2000kn i antifriz je jos zamijenjen. Naravno da ne bude sad neka bijesna cijena za rad.

Veliki servis passat 1.9 tdi cijena
Hum na Sutli; Ime:Tihomir; Auto:Golf 6 2. P:krom prekidac za svjetla Golf V, VI, Eos, Caddy, Passat. I za mog je veliki servis bio kao na 210 tisuca, pa je vodena pumpa. Po meni je ok cijena, tako da tu nemaš što previše razmišljat.


Location:Zagreb; Ime:Marko; Auto:Golf V 1. VW Golf VI 1,6 TDI 105 KS, 2010. Mali servis 75e sa zamenom filtera nafte, veliki servis oko 340e. II▻VW Passat 1,9 TDI, Godište: 1997, Prijeđeni kilometri: 249122 km. Napravljen veliki servis gume su kao nove novi zadnji diskovi i plocice moguca. Koliko kosta veliki servis za Audi A4, 2005 g ,1. Veliki i mali servis - Volkswagen PASSAT 1. Servis za Passat, Golf, Polo ili bilo koji drugi model marke VW podrazumeva.


TDI u proseku košta oko 9000 dinara (oko 75 evra).

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.