petak, 1. srpnja 2016.

Trw disk pločice iskustva

Trw disk pločice iskustva Trw disk pločice iskustva Suzuki SX4 - Stranica 1771 ožu 2014Kvalitetne zamjenske disk pločice - Stranica 418 kol 2013Koje diskove i pločice za Mercedes C220 CDI (W202)18 lis 2009Kočnice za Passat? Tuning › Tuning OvjesaSpremljeno u privremenu memoriju11. TRW 3 seta pločica i neovisno dal su bilen ne novom ili.

Trw disk pločice iskustva
Trw disk pločice iskustva
ATE, Ferodo Premier (crveni), Textar, Zimmerman, TRW. Ja na Astru G stavio Ferodo Premier diskove + disk plocice. I kod mene je TRW bio vise nego ok i pritom je izdrzao kilometrazu preko svih ocekivanja ali treba biti svestan da je kupovina plocica na neki nacin lutrija. TRW-ova misija je biti globalni lider u području automobilske sigurnosti.
Trw disk pločice iskustva
Tvrtka je to koja ima najveći spektar proizvoda aktivne i pasivne.


Diskovi i pločice su bili TRW (95% sam siguran jer je bilo prije 2 god) i već. Koja su vaša mišljenja i iskustva :french:. Ja ti na 307-ici imam TRW ploćice i Brembo diskove, kupljeno Auto Kreši, oni ti isto sad imaju veliki popust. Došlo je vrijeme za nove diskove i disk pločice pa me zanima Vaše iskustvo i mišljenje koje da kupim da poslije ne bude neugodnih zvukova. Disk pločice kashiyama za japanska i korejska vozila. Kashiyama Japan, TRW Njemačka, garancija godinu dana.


Trw disk pločice iskustva
Ferodo je nešto tvrđa pločica od trw-a i meni je koji put znala zacviliti al.
Trw disk pločice iskustva
Pločice Brembo savršen spoj s Brembo diskovima, za najviši stupanj sigurnosti prilikom kočenja, nastale su iz iskustva u kočnim. Malo sam se informirao oko ATE pločica i diskova, jer su navodno oni prva. ATE, TRW I BOSCH uglavnom radi o TEXTAR-u, kada je ta pločica u prvoj ugradnji. Jel moze bit da sam ja na svom vidio da su TRW plocice? Zanima me ako je netko mijenjao diskove i plocice cijena za originalne.


Cijene navedenih brendova su cca ukupno: ATE 1000 kn, TRW 800 kn, Mintex 600 kn. Iskustva s diskovima su također poželjna.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.