srijeda, 5. listopada 2016.

Moje zlato akordi

Moje zlato akordi Ne znaš kako odsvirati neki od akorda pjesmi Moje zlato? Traženi akord će se prikazati ovdje. Prije tebe život moj Pucanj bija je u prazno I sve druge ne stanu Ni u rubriku "pod razno" Tvoji otisci su. Valentino - Moje Zlato - Akordi i tablature ex-yu pesama za gitaru. Notni zapisi, akordi, note sve na jednom mjestu. Tiho, noći, moje zlato spava; D G D A D A za glavom od biser joj grana;.

Moje zlato akordi
Pop-folk akordi za kitara i tablaturi. Milica Todorovic-Moje zlato акорди и соло за китара akordi solo quitare.


Ove noci moje zlato luduje u kafani sve do zore lumpuje. Tekst: Bato, bato, bato, ti si moje zlato, na ruci ti spavam, ja te obozavam. A ja sam znao da ces ti, samo da se pojavis, i da cu te prepoznati, nepogresivo, kao svoje jedro medju tudjih sto. Tiho noći, moje zlato spava, nad glavom joj od bisera grana. A na grani ko da nešto bruji, to su mali sićani slavuji. Gm Zlato zlacano Gm slatko luce slatko sladjano Gm D mnogo vredis zlatni decko moj D7 G nase usne i po-ljubac tvoj.


Zahvaljujem Zoranu na poslatim akordima!

Moje zlato akordi
Ja to znam, ja znam Ljubicu te, nista zato Sutra bices moje zlato. TI MOJE ZLATO TI MOJE ZLATO TI MOJE. Zbirka akorda Vino i Gitare nastala je kao rezultat moje težnje da na jednom mjestu. Petar Grašo - Moje Zlato (Integral TV Version). Kad se samo sjetim tvoga lica rumena.


D od miline rastopi s dusa becarska. REF: G D. Bitrate: 320 kbps, 256 kbps , 192 kbps , 128. Download Zadnja želja Tekst I Akordi Mp3. Spletna stran vam omogoča hitro iskanje po besedilih z akordi in tablaturami za slovenske ter tuje pesmi.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.