utorak, 8. studenoga 2016.

Style master kistovi

Style master kistovi Kada naručujem sa ebaya, uvijek sam spremna na najgore pa se tako. Vjerojatno ste već po mnogim blogovima vidjele ovaj set kistova ili varijacije na temu istoga pa sam i ja odlučila napisati post o njima zato što. Prije nego krenem na svaki kist posebno, dat ću vam neke univerzalne karakteristike.

Style master kistovi
SIgma ili Style Master samo nek je dobar :D. Tijekom par godina nakupila sam dosta kistova, pogotovo ovih s ebaya. Sljedeći set kistova je Style master set od 8 komada, namijenjeni su. Kistovi su došli u koverti, zaštićeni folijom s mjehurićima.


Style master kistovi
Remember to thumbs up and subscribe for more videos! Ljubičasti look sa Style Master kistovima. Na Coastal Scents paleti danas me najviše privukla ljubičasta boja. Odmah dostupni Style Master kistovi za šminkanje, Srebrenik, 28 KM, Jedne od najkvalitetnijih četkica, dlačice uopšte ne ispadaju. Da li koja koristi kistove s ebay-a, ako da, kakva je kvaliteta i jesu li. Ovaj Style master set sam kupila od dragih nam Kineza na e bayu, a cijena im je oko 19$. Imaju ponudu različitih verzija i boja, ja sam uzela. E sad su na redu jako hvaljeni kistovi za tuš i obrve – Essence kosi.


Style master kistovi
Style master Makeup Brushes Pro 10pcs Golden Stippling Foundation Powder Blending Blush Brush set kit: Everything Else. Style Master Professional Cosmetic Brush Set is an essential for not only professionals but also DIY users. Style Master Makeup Brush Set Cosmetics Foundation Blending Blush Eyeliner Face Powder Brush Kabuki Blue Hair (10pcs Black): Beauty. Iskreno se nadam da ću nekome tko je u potrazi za kistovima za šminkanje pomoći da ne kupuje. Na slici je Style Master kist iz nekog seta. StyleMaster Brushes - Sigma Sigmax Dupes.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.