subota, 18. ožujka 2017.

Luft na letvi volana

Luft na letvi volana Luft u letvi volana postoji tak je reko majstor,ali isto je reko da to ima 80 posto auta i da on to nebi. Neobican zvuk u stupu volana7 stu 2014Da li letva volana mora imat lufta? Ta spona se samo odšrafi iz letve volana ako sam dobro vidio ?

Luft na letvi volana
Nesto pukne preskoci u volanu - Volkswagen. Popravak letve volana ili zamjena novom? Letva volana važan je dio na vozilu. Dakle, svaki mm okretaja volana mora se odraziti na položaj točkova.


Luft na letvi volana
Ako nema lufta, a i dalje misliš da nešto. Mozda letva volana ima mali luft, probaj ovako: Smotaj tocak pun levo pa se popni na ivicnjak ako osetis tada luft letva je, isto probaj i sa desnom stranom pun. Neki dan sam primjetio da mi se volan kleca, ono osovina ima lufta i. Spremljeno u privremenu memorijuSlično3. I jedva sam otkrio šta je jer je luft minimalan. U pitanju je letva volana i mora da se zameni cela, nema popravke. Ima lufta, pa letva udara po svojem kućištu.


Posebno dok "motaš na mjestu", što bi. Podignemo auto, klimamo levi tocak i cuje se kao da ima lufta.

Luft na letvi volana
Reparacija i popravak servo letve volana, električne letve volana, mehaničke letve. Najčešći kvarovi na letvama volana su curenje brtvenog sistema te luft. Bok, od nedavno kad prolazim preko rupa, motam u mjestu ili slično lupa napred. Gledao sam na kanal, vilice, krajnike spona, amortizere sve. Na sponi letve volana imaš dvije kugle. Za sada je podnošljiv i ne utiče mi na vožnju niti troši ulje za servo.


Kao sto pise u naslovu i podnaslovu, dobio sam lufta na volanu. Moze biti luft u glavcini, viljuska, kraj spone, letva volana, podigni ga pa. Ispitivao letvu sa majstorom, nema lufta u njoj, ali sam tad mijenjao gurače kad je već skinuta letva, pošto je malo teže skidati.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.