ponedjeljak, 29. svibnja 2017.

Ate plocice prodaja

Ate plocice prodaja Prodaja autodijelova po najpovoljnijim cijenama. Kočioni dijelovi pod logom ATE-a su dizajnirani tako da odgovaraju svim potrebnim tehničkim karakteristikama. ATE DISKOVI I PLOČICE PO AKCIJSKIM CJENAMA (svi modeli).

Ate plocice prodaja
Do isteka je još: do prodaje; Oglas prikazan: 7341 puta. Tvrtka koja je izrasla iz tvrtke Alfred Teves Gmbh - ATE te ušla u sastav. Na taj način direktno povećava djelotvornost kočnica, jer čišćenjem površine diska omogućuje bolje prijanjanje disk pločice na disk.


Continental Teves je ostvario prodaju od 4 milijarde DEM.

Ate plocice prodaja
ATE kompletan kocioni program za SVE tipove automobila. KOCIONE PLOCICE PREDNJE ZADNJEKOCIONI DISKOVI PREDNJI ZADNJIKOCIONI PAKNOVI. Ate kočioni sistemi, kočioni diskovi, kočione pločice, obloge doboš kočnica, topkits, doboši. Krajem Januara počela je prodaja GreatWall automobila! ATE je pionir tehničkih inovacija, bez kojih se automobili ne mogu ni zamisliti. Kočione pločice i diskovi, kao i kočioni cilindri i glavni kočioni cilindri, kočioni. ATE AUTO DELOVI Brend Ate je ime od poverenja na evropskom tlu.


Kočnice Textar, TRW, Ate, Lpr, Jurid, Remsa, Topran, kočnice za Audi, kočnice. Kočioni sistemi, pločice, paknovi, diskovi, doboši za VW, Audi, Porsche, Seat.

Ate plocice prodaja
ATE plocice i diskovi, za: Univerzalno , Auto delovi, Oslanjanje i. Moj ti je savjet ( a takav sam i dobio kad sam kupovao za nju set ) da ne isprobavaš kombinacije već uzmi komplet bio to Ferodo, ATE ili sl. Malo sam se informirao oko ATE pločica i diskova, jer su navodno oni prva montaža, a opet čitam na AutoFista stranici (Autofista - Textar) da. Napred imam ate pločice, a u vezi "naleganja" tj uhodanja pločice i diska. Prodaja, uvoz i distribucija delova za motorna vozila renomiranih proizvodjaca.


Kočioni delovi kompanije ATE dizajnirani su tako da odgovaraju tehničkim. Jesam jedenom ATE i bile su odlicne plocice. Osim njih stavio sam jednom Delphi i bile su mi lose,dva puta TRW ne kazem da su najbolje ali u principu bio sam.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.