srijeda, 3. svibnja 2017.

Torta traktor tom od fondana

Torta traktor tom od fondana Hope you will like this cake decorating video tutorial of making fondant cake topper. Torte za sve prilike, veliki izbor dekoracija i ukrasa za torte, fondan torte, decje torte, mladenacke torte. Ja sam kupila neku u kesicama i dodje mi siv fondan od nje.

Torta traktor tom od fondana
Traktor Tom torta ( Tractor Tom cake ). Zato je ovo jedna nježna traktor torta s ružičastim kotačima. Najlepše dečije torte, Torta Ivanjica. Cena ne zavisi od ukusa torte koji izaberete.
Torta traktor tom od fondana
Liv, evo uguglala i ja, sad sam pogledala blog. Naručite je i dostavićemo vam je na adresu.


Mjesto radnje se odvija na farmi zvanoj Springhill, gdje se traktor zvan Tom zabavlja sa svojim prijateljima, drugim prijevoznim sredstvima, ljudima i životinjama. Veličina su od 5x6 Baz, 8x7 Tom, 10x7 Rev, 10x9 Dasti i svi oni lepo stanu na tortu dimenzija 30x40 zajedno sa ostalim. TORTA SE SASTOJI OD 16 PARCICA A POSTOJI MOGUCNOST. Za sve Vaše najslađe i nezaboravne. Pravimo dječije torte u raznim oblicima i veličinama. Torte mogu biti obrađene šlagom ili fondanom.


Ukoliko u našem katalogu ne nalazite tortu kakvu ste.

Torta traktor tom od fondana
Figurice za torte - junaci Crtanih filmova, igrica, mladenacke figurice. Dekoracije od fondana za torte i mnogi drugi junaci, Cuddlies, Tom and. Veliki izbor torti sa čokoladnom dekoracijom i fondan torti, torti sa ferero. A jas eve napraviv eden interesen recept,za posna torta so marmelad,eve kako mene. Moja figurka i na moja snajka vezbanje za sledna torta ,prvi od vakov izgled.


Vas Divan Dan Fondan figurice(ukrasi za torte). Boja: Šarena Figure od fondan mase za ulepšavanje torti i kolača.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.