subota, 1. srpnja 2017.

Atf ili dvotaktol

Atf ili dvotaktol Zanima da li je netko od ekipe dodavao u gorivo, mislim na diesele, dvotaktol ili atf ulje, kakvi su dojmovi i da li je itko primjecivao neku razliku. Znam da je dvotaktol ulje za podmazivanje radnih dijelova motora (ventili, klipovi i ostalo) kod dvotaktnih motora, dok je ATF ulje za servo. Alfa Romeo općenito › Tehnika i mehanikaSpremljeno u privremenu memorijuSlično30.

Atf ili dvotaktol
Neko u malo starije dizele sipa i dvotaktol ulje za podmazivanje. Gdje tociti dizel21 srp 2016ATF ulje u Gorivo17 ruj 2015Više rezultata za bhtuning. Lifestyle › AutomobiliSpremljeno u privremenu memorijuSlično24. Da li je pametno povremeno, ili čak stalno stavljati u rezervar i dvotaktol za bolje podmazivanje i ako da, koji, tj.


Golf 6-problem - Stranica 1022 svi 2012Motorna ulja - zajednička tema - Stranica 12418 ožu 2012Aditivi za diesel gorivo? Kod mene bratić u škodu octaviu 130ks diesel sipa to ulje dvotaktol kao da su mu u firmi di radi rekli da to podmazuje dizne i da to valja? Kako može da bude "isti đavo" ATF, koji uopšte nije ulje i nema svojstva da podmazuje bilo šta, i dvotaktol koji jeste ulje? ATF ili dvotaktol su ulja koja se dodaju u naftu,druga ulja ne funkcioniraju tako. Ja sam to probao na kamionima,traktorima,i zadnje na audiju B4. Ja to radim vec ima evo godina dana. Misljenja su podijeljena ali ne bi trebalo da smeta. Vrlo jednostavo sam na pun rezervoar nalio 1 litru ATF ulja (za automatske mjenjače, može i dvotaktol, ali je navodno bolji ATF), napravio.


Mnogi preporučavaju dvotaktol, prvenstveno jer ima dodatke za bolje miješanje s gorivom.

Atf ili dvotaktol
Obično ulje, pogotovo kad se kupuje u pakiranju od. Pitanje koliko je korisno sipati dvotaktol ulje u hdi motore pogotove one. Jaoo,ne da sipaju dvotaktol,neki još stavljaju ATF ulje. Zbog toga se bojim da su naši majstori pomiješali ATF i DVOTAKTOL. Ja nisam bio nikada za ATF, jer meni jedan drug sa benzinske, koja ima i. ATF ulje radi podmazivanja pumpe,pa me interesuje vase misljenje? Dvotaktol motornih testera - je specijalno ulje za.


Već sam ranije pisao Stevi na ovom blogu oko sipanja ATF ulja.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.