srijeda, 31. siječnja 2018.

Boja za unutarnje zidove

Boja za unutarnje zidove JUB boje, odnosno njihov proizvod "JUPOL" predstavlja naj. Best Buy Award”, hrvatski građani smatraju da je BAUHAUS, lanac trgovin. Iako mi malo smrdi da su na istoj polici Jupol i vapno dobro za voćke.

Boja za unutarnje zidove
Cijena inače u Ka po dućanima pedesetak kuna za 16 l. Eva da se ne bojiš kupiti, ja imam ovo i kupljeno je u Bauhausu. Pevec, Baumax, Bauhaus ili neki veći prodajni centar. Manje pakovanje boje, možeš naći u specijaliziranim trgovinama za ličenje, a tamo ćeš saznati i cijenu.


Boja za unutarnje zidove
NOTRANJA ZIDNA BARVA JUB JUPOL CLASSIC BELI 16 L. JUPOL Classic je zidna barva, ki ji zaupamo več kot 45 let. Notranja zidna barva, izdelana na osnovi vodne disperzije polimernih veziv. Uporabna je za dekorativno zaščito sten in stropov v notranjih prostorih. Sredstva koje ne sadrže klor nemaju neugodnog mirisa te su pogodne za korištenje u spavaćim sobama. Bijela boja za unutrašnje radove s. Zna li itko gdje povoljno ima kupiti jako velikih pitara,ono većih od kante za jupol? Ja sam prošle godine kupile ogromne pitare od terakote u Bauhausu.


Tegle od terakote su puno bolje od plastičnih, a cijena plastičnih iste.

Boja za unutarnje zidove
U Bauhausu imaju ploče izolacijskog materijala slične Knauf pločama. I zanima me,ako mislim ic na klasican jupol citro(visoka paropropusnost),dali trebam. Cijene su maloprodajne i vrijede do navedenog datuma ili do prodaje zaliha u svim. Ako samo primijetite da je redovna cijena našeg proizvoda negdje drugdje. Jub nudi mogućnost mješanja u više od 10 000 nijansi,dok u jeftino kompjutersko mješanje boja spada oko 1 000 nijansi,to su svjetli i blagi tonovi; Cijene za. Obojite zidove bojama po vašem izboru a platite samo cijenu bijele.


Obicno se nalazi na odjelu s bojama i lakovima. S tem pa jaz vsake toliko malo prebarvam, ko imam generalno in je videti kot bi bilo sveže prebeljeno, ker res prekrije vse fleke. Koristio sam one od jupola i umjesto poklopca stavio najlon i elastiene. Nabasao sam na odlicne kante u Bauhausu od 65 litara s. Super stvar, ali kosta (da sad ne spominjem tocne cijene) malo manje od stotinjak kuna.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.