utorak, 2. siječnja 2018.

Peugeot 307 iskustva

Peugeot 307 iskustva Sad ti vidi kakav će biti taj 1. HDI 80kw ISKUSTVA INFORMACIJE6 innlegg3. BufretLignendeOversett denne siden28.

Peugeot 307 iskustva
Pri tome potrošnja ostaje prijatno niska 5,2 litara. Naime, želim si kupiti pa me zanima sve što znate. Teško je ovako iz rukava istresti. Hocu da kupim pezo 307,ali su mi mnogi rekli da je to auto koji je.
Peugeot 307 iskustva
Zanimaju me iskustva vlasnika ovog auta i njegove dobre ilose strane. Evo da čujem koga kaj interesira u vezi korištenja i održavanja 307-ice.


Da kako je Vida206 naveo imam šaroliko iskustvo sa tim autom. Peugeot 307 benzinac12 innlegg21. Potrebna su mi misljenja kolega koji su imali ovaj auto s istim motorom. Raspitivao sam se o kvaliteti navedenog motora te. Sada me zanima koji je motor bolja varijanta 90 ili 110 KS. Drugari sta ima li neko iskustva sa ovim automobilom, cenovno se krece oko 4000 do.


Koliko je skuplje odrzavanje za peugeot-a u odnosu na astru ili golfa.

Peugeot 307 iskustva
Kompaktni 307 osvojio je svoje kupce svojim neobičnim i primamljivim izgledom, međutim, brojni. Ima li netko s foruma iskustva s ovim motorom u ovom autu? Potrošnja goriva po tvorničkim podacima iznosi 12,4 l u gradu, 6,8 l po. Pitanje: Poštovani gospodine Todoroviću, Razmišljam da kupim peugeot 307 1. Koliko je pouzdan pežo 307 SW Malo koji polovnjak je toliko kontroverzan kao pežo 307 Sa jedne strane. Kupio bih auto od oko 6000e šta mislite koji je najbolji izbor? HDI jer mi treba porodični auto.


Na sajtu VozilAlizoV naći ćete specifičnu potrošnju goriva i saznaćete kolika je potrošnja motora Vašeg automobila. HDI Fuel consumption potrošnja goriva - Duration: 0:51. Fuel Consumption - Prosečna potrošnja. Бисквитките“ ни помагат да предоставяме услугите си. С използването на услугите ни приемате, че можем да използваме „бисквитки“. Uz žešću vožnju prosječna potrošnja u gradu se penje prema 15 litara, dok je i na.


Pišem prvenstveno zbog toga što nekoga može interesovati 307 sa 1. HDI motorom pa može pročitati iskustva do sada u ovoj temi, ja vidim.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.