petak, 2. veljače 2018.

Brujanje guma na autu

Brujanje guma na autu Brujanje guma na autu Pozdrav narode :icon_smile: Imam jedan problem koji me nervira. Znaci cujem nekakvo brujanje u autu kao da je lezaj otisao ima takav.

Brujanje guma na autu
Dok je auto bio na dizalici primjetio sam da mi na desnoj strani nisu gume.
Brujanje guma na autu
TDI 81 kw- brujanje iz motora20 objava2 svi 2016Ležaj ili potrošene gume? Spremljeno u privremenu memorijuSličnoPrevedi ovu stranicu29. Suzuki SX4 koji sam kupio pre 2 godine - nov ). Ako radis unakrsno rotiranje moguce da se zato i stvorilo brujanje jer se menja.
Brujanje guma na autu
Vrele gume - forum15 objava29 stu 2014Gume stvaraju neprijatan zvuk - Vrele. Napomenuli bismo da je stopa rešivosti ovog problema za gume koje uzvrdimo da su nazubljene jednaka 99% njihovom.


Pročitajte Dunlop savjete o važnosti rotacije guma kako bi se održala. Naime prvo sam posumnjao da je riječ o ispušnom sustavu jer je kod 1500 RPM počelo nešto brujati u autu , kao npr rezonancija hdi motora i. Imao sam ovih zadnjih 3 mjeseca zimske gume na celicnim felgama i sve je bilo ok. Brujanje: ako čujete brujanje dok vozite na glatkoj cesti, možda je vrijeme da se.

Brujanje guma na autu
Zvuk je isprekidjuce brujanje (buuuu buuu buuuuu). Grand Motors banner Euro Auto banner Auto otpad Sole banner Led Shop. E ovako, skoro sam kupio auto i krenuo sam lagano da ga sredjujem jer je bilo "sitnica" za koje se trebalo pobrinuti, sa vecinom sam izasao na.


Brujanje guma na autu
Jeste li se ikad zapitali kada je vrijeme za promjenu guma? Naravno da moze biti do guma, neke gume imaju takvu saru da na. Isti je moguće kupiti, za sitan novac, u bolje opskrbljenim dućanima auto opremom. Gume zuje, kočnice cvile ili nešto lupka sprijeda desno kod motora. Tad naš auto počinje proizvoditi zvuk čija frekvencija, ali i intenzitet ovise. Da su ti otisli lezaji u glavcini tocka ti bi čuo prvo brujanje lezaja i na.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.