petak, 2. veljače 2018.

Syoss 8-7 iskustva

Syoss 8-7 iskustva Lepota i stil › Moja kosa › Syoss-farbe za kosuSpremljeno u privremenu memorijuSličnoPrevedi ovu stranicu24. Devojke jel probao neko ovu med nijansu 8-7, kakvi su utisci? Kod Syoss farbi za kosu sam primetila da postoji pristojan izbor nijansi boja. Caos, imam plavu kosu(zutu pomalo) da li bi sa ovo 8-7 mogla da. Eto moje iskustvo, sad ne mora da znaci da ce svima ispati lose kao meni! Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje. Syoss Color Intensity boja za kosu 8-7 med plava.


Syoss 8-7 iskustva
Cijena: 8,35 KM: Cijena za jedinicu. BOJA ZA KOSU SYOSS 8-7 MED PLAVA 3260. Med plava 8-7 raskošna je plava nijansa puna karamel-zlatnih odsjaja. SYOSS MED PLAVU preporučujemo za: gradient line. Danas ću napisati koju o Syoss bojama za kosu, Oleo Intense i Mixing. Imate li iskustva s ovim bojama za kosu, posebno s Mixing Colors?


Za početak sam izabrala SYOSS farbu u nijansi 9-60 koja nosi naziv. Syoss Oleo Intense boja za kosu, Stranica: 1 < boje, Recenzije proizvoda. Najgore što sam doživela je iskustvo sa Macadamia farbama koje smrde.

Syoss 8-7 iskustva
Ako želiš farbu bez amonijaka onda ti preporučujem Syoss, pisala. Meni je Syoss super,farbam se s njom otkako je dosla na nase trziste,i fakat mi je super,farbam se u nijansu slicnu mojjoj prirodnoj boji. Buy from exclusive range of SYOSS Hair colors such as Syoss Hair Cream 8 7 Caramel Blond at our online.


Ima li neko iskustva sa kanom po ljeti? Možda najbolje da se ofarbam nekom prirodnom. Prirodno plava 7-10 daje sjajnu čistu plavu boju s prirodnim intenzitetom i odsjajima. Jeli tko probao njihove boje za kosu ? Posebno me interesira linija Syoss mixing colors. Postoje različita iskustva i različiti rezultati. Garnier, Palette, Syoss) i služi posvetljivanju kose u par nijansi. Da li je neko koristio SYOSS farbe za kosu?


Probala bih neku pepeljastu varijantu, pa me interesuju vaša iskustva?

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.