utorak, 12. srpnja 2016.

Ako me nekada sretnes

Ako me nekada sretnes Nikolić - Ako Me Nekada Sretneš ORIGINAL. Tomislav Colovic - 1976 Secas li se srce sta je nekad. Zika Nikolic - AKo Me Nekada Sretnes ( Uzivo ).

Ako me nekada sretnes
Ova pesma je vrlo popularna među starijim generacijama. Duša te je iskreno volela, srce te je kroz život želelo. Mnoge li sam noći tužan bio, jer zbog tebe gorčinu sam pio. Cudnu si igrala igru bio sam slab prema tebi drugom si odnela srecu a ko te voleo ne bi Ref. Released in 1970 on RTB (catalog no.


S 10041; Vinyl 7"). Ako me nekada sretnes okreni glavu na stranu jer meni nikad. About Video: OVAJ KANAL JE NAMJENJEN ISKLJUČIVO U SVRHU ČUVANJA USPOMENE NA VELIKOG ČOVJEKA I VELIKU LEGENDU KOJI JE IZA SEBE. Download And Listen Top ako me nekada sretnes. Ti meni mnogo si dala, kraj tebe srećan. Video: AKO ME NEKADA SRETNEŠ - Stjepan Bunjevac. F#m ako me ikada sretneš u ovom ukletom gradu E D F#m ostani mirno na istoj strani pločnika.


F#m ne stavljaj ruke na lice, nemaš što od.

Ako me nekada sretnes
Никола (Амир) Решич Нино е роден на 22. Вследствие на прекалена употреба на алкохол. Matrice sa tekstom, Besplatne matrice MP3. Ako te nekada sretnem, Ili ako te sretnem uopće, Da li ćeš me moći prepoznati, Osmijehom svojim, po obrazu dodirnuti. Објавио Радојка Микшин у петак, јануар 23, 2015.


Svega je bilo u ovom zivotu, i previse. Akordi pesme Ako me ikada sretnes, Izvođač:Dino Merlin. F#m Ako me ikada sretnes,u ovom ukletom gradu, E D E F#m ostani mirno na istoj strani plocnika. Tufa Ako Sretnes (4:00) - file type: mp3 - download - bitrate: 320 kbps. BANJA DVOJKA DIKULA AKO ME NEKADA SRETNES Duration:.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.