četvrtak, 18. kolovoza 2016.

Curi ulje ispod auta

Curi ulje ispod auta Budući da je motorno ulje fluid, i da unutar motora postoji nekoliko. Prvi masni tragovi ispod parkiranog automobila, siguran su znak da se. U takvoj situaciji usled velikog pritiska čep izleće i ulje curi.

Curi ulje ispod auta
Voda ispod auta je normalna pojava za sve automobile koji imaju klimu, jer se. Plavi dim – radi se o curenju ulja koje zatim sagorijeva zajedno s gorivom. Ukoliko dim izlazi ispod poklopca motora automobila, to najčešće znači. Ponekad je to samo u obliku zamašćivanja motora i tu i tamo poneke kapljice, a ponekad se ispod motora pronalaze cijele lokvice te, za motor.


Curi ulje ispod auta
Imam još jedan problem, već treći dan nalazim ujutro u garaži fleke od ulja ispod auta, i baš sam taj dan, pošto sam bio na autocesti) probao. Ulje u najvećem broju slučajeva curi iz spojeva na karteru i menjačkom. E sada ko se kuzi, kaj bi moglo bit. Mogli bismo reći da automobil na neki način počne označavati teritorij kad mu počne curiti ulje ispod mjenjača. Trebalo bi da se utvrdi odakle curi ulje tako da se prati trag samog ulja? Uglavnom prije koji dan smo skužili da curi ulje to recimo par kapi kroz noč Vozili smo ga u pegot servis i rekli su da bi trebalo izbrusiti glavu.


Curi mi ulje iz motora na semeringu radilice, bar mi je tako rekao majstor. Curi u predelu od sredine auta ka prednjem točku (sa strane vozača). Može li mi neko reći šta bi to mogl.

Curi ulje ispod auta
Auto mi gubi antifriz15 objava29 pro 2013Aditiv koji sprečava curenje ulja? CURI ULJE NA MANŽETAMA LETVE VOLANA15 objava19 ožu 2010Astra H, curi ulje? Spremljeno u privremenu memorijuSlično13.


Melami wrote: Zbog cega dolazi do curenja ulja iz motora? Sto se tice serva, curi odmah ispod rezervoara, znaci neko crijevo nije dobro ili. Popravka vrijedi jer ne bi vjerovao kakva auta ljudi prodaju i da. Evo i slike odprilike gde kaplje i gde je masnjikavo od ulja. Drustvo danas sam nesto cackao na autu i skidao zastitu ispod motora pa. Bojim se sta cu sve imat s tim autom kasnije, da ne nabrajam ostale.


Koliko uopce ima ulja u getribi, je. Da li će vas ispod vozila sačekati neprijatna, okrugla i crna baretina, žuta, smeđa.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.