subota, 13. kolovoza 2016.

Koje ulje ide za servo volan

Koje ulje ide za servo volan Gdje kupiti PSF 3 ulje serva volana? Imam Golfa IV i ulje za servo volana je ispod minimuma. Posto sam auto bio uvezao ,polovan, nemam pojma koje je ulje u njemu.

Koje ulje ide za servo volan
Koje servo ulje za audi a4 2003 b6 - Volkswagen. Problem sa elektricnim servom - Volkswagen. I da servo pumpa se čuje kada okrećem volan. Ulje za servo volan za p3082 objava17 velj 2016Peugeot 407 - električna servo pumpa zuji dok radi?


Koje ulje ide za servo volan
Da li je to definitivni znak da mi treba nova volan letva? Servo ulje koristi ulje za automastki mjenjac, kupis bilo koje i nadolijes. Koje sipate, a koje je preporučeno od proizvođača? Koje aditive bi mi vi preporucili i gdje ih kupiti? Ulje u servo volanu se ne može promijeniti a da ne ude zrak u sustav hidraulike volana. Dali neko ima tačan podatak koje se ulje sipa za hidrauličnu pumpu za servo volan kod LaguneII, 1. GOLF IV 1,9 TDI - ULJE U SERVO VOLANU. Molim Vas da mi preporučite ulje koje da sipam u servo.


VW G 002 000, a to su original VW, Pentosin CHF 11S ili.

Koje ulje ide za servo volan
Inace koje stvarno ulje da kupim za servo pa cu da ga menjam nema. Pitanje u vezi ulja u mjenjaču i servu. TD iz 1998, i da li da promenim ili. A koje ulje ide u servo volana moje Sierre 2. Pre 7 meseci zujao mi je volan kad motam pun. Spremljeno u privremenu memorijuSličnoPrevedi ovu stranicu5.


Majstor,NAŠAO posudu za servo upravljača(!) falilo ulja,dao mu 500 RSD,sve ok. Kod mene kad se kupi 20 litara to otiđe u roku sad zato jer imam 7 strojeva u koje ide hidraol. U servo ti ide litar ulja tako da nema razloga da ga dosipas. U mojem ex-auta koji sam prodao početkom ove godine, nikada nisma mijenjao ulje u servo volanu, niti sam ga ikad nadolijevao. Evo da napisem ukratko kako se vrsi zamjena servo ulja na 407 pa ako kome.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.