četvrtak, 25. kolovoza 2016.

Ulje za getribu cijena

Ulje za getribu cijena Zanima me koje ulje staviti u mjenjač, znači radi se o vozilu VW Golf 4 Variant. I ulje u getribi nije predviđeno mjenjati dok je getriba ispravna-radi. Jer za moju getribu je cijena original i zamjenskog ulja tu negdje i uopće.

Ulje za getribu cijena
Dsg izmjena ulja u mjenjaču - Volkswagen. Ulje za getribu18 objava17 ožu 2012Zamjena ulja u mjenjacu Golf V 1. Lifestyle › AutomobiliSpremljeno u privremenu memorijuSlično12. Di se to ulje može nabaviti i kolika je cijena?


Ulje za getribu cijena
Aj da vidim, koja ulja za getribe vasih skutera koristite. Steta, jer cijena je OK, a obzirom da je za getribu skutera koja nije toliko zahtjevna na. IZMJENA ULJA Poslovnica Garden Mall. Castrol, Shell, Total i Elf ulja po najnižim cijenama. Cuo sam dosta prica o tome kako ne treba nikada mijenjati ulje u mjenjacu. Recimo za moje auto sam uzeo 3L a cijena po litru je bila 33KM. Cisto informacije radi mozes li mi reci koje ti ulje ide u taj mjenjac. Pitam ja dečka : "Daj mi molim te još za Accord MTF ulje za mjenjač" i onda nešto govori nekom dečku tamo iza nekog zida u. G-BOX ATF FAR EAST ulje za mjenjač japanska vozila.


Ulje za getribu cijena
Ulje za automatski mjenjač za japanska i korejska vozila. Zašto je zamjena ulja u automatskom mjenjaču u Molydonu jeftinija? Ulje za mjenjače- u zavisnosti od marke i količine ulja cijena ulja je od 160,00 do 600. Prema Auto Motor i Sport-u Mannol ulje je pobjednik “cijena-kvaliteta” među uljima. Na dnu getribe je šaraf za ispust a na bočni krcaš ulje dok ne počne. Jel' zna tko koliko ide ulja u mjenjac i koje bi ste ulje preporucili?


Motorna ulja visoke kvalitete i svih gradacija. Po cijeni valvoline je polusint (vjerojatno durablend GL4 75w90), koji je i vise nego.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.