ponedjeljak, 19. rujna 2016.

Eurosuper 95 vs 100

Eurosuper 95 vs 100 Ja sam imao takva iskustva kod eurosupera 95 u odnosu na eurosuper 100 sa OMV. Sa 100 sam presao vise km,bolje sagorijevanje,jedino sto. NAJNOVIJE TESTIRANJE GORIVA OZNAKE BS.

Eurosuper 95 vs 100
Motori25 objava22 tra 2007KOJE GORIVO TROŠITE? Odabrana goriva bila su Inin eurosuper BS 95, Lukoilov eurosuper 98 BS, OMV-ov eurosuper 100 BS carrera, Petrolov eurosuper 95 BS i Tifonov class. Euro V bezolovni motorni benzin podrazumijeva benzinsko gorivo s. Zna li se, dakle, da najviše vlasnika benzinaca toči eurosuper 95 jer je najjeftiniji, nije loše znati i to da bi s benzinom od 98 ili 100 oktana.
Eurosuper 95 vs 100
Imam Kymco 50 4T, cuo sam razne preporuke oko goriva, neki mehanicari mi vele da tocim eurosuper 95, neki 98.


Pošto razlika u gorivu između 95 i 98 nije velika (trenutno 7 lipa) zanimalo. Znači da ja nastavim točiti eurosuper 95 ? Kažu da jedino 100 oktana čuva injektore kod nas plinaša. Prije par dana prvi put sam u svoj gtc natankao eurosuper 95 ns na Ininoj crpci (još uvijek je u tanku bilo oko 10 l - 98). I nedavno sam bas pricao sa deckom koji radi na Lukoilu,on ima golfa V 1. EUROSUPER 95 BS CLASS, Tifon, 9,76 kn. Zanima me tankam redno bencin euro super 95 in sicer me zanima kaj bi se zgodilo če bi tankal. Veseli nas vaše zanimanje za naš novi 100 oktanski bencin.

Eurosuper 95 vs 100
V prvi vrsti je sicer namenjen motorjem, ki zaradi svojih konstrukcijskih lastnosti.


Eurosuper 95, Plinski centar Zagreb (PCZ), 9,55 kn. Vozil sam na 95-ici, a kada je došla 98-ica vozil sam na njoj. ES 95, ali za razliku od njega zadovoljava normu Euro V uz količinu. HAK-a imaju popust na BP Tifona i Croduxa.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.