petak, 16. rujna 2016.

Set kistova za šminkanje gdje kupiti

Set kistova za šminkanje gdje kupiti Set profesionalnih četkica za šminkanje (22 komada), ružičasta. Eco Tools set kistova - Bamboo 5 Piece Brush Set 1213. Jep, službeno je, odustala sam od Sigminih kistova. Onako bukvalno, krenete li istraživati po. Pakiranja na zalost nemam jer sam kistove kupila davno, jos u travnju prosle godine. Kistovi za šminkanje 14kom, zapakirani.


Sve kistove imate kupiti u Mulleru na Essence polici, dok.

Set kistova za šminkanje gdje kupiti
Ne mogu više zamisliti šminkati se bez njih! Ovaj set trenutno možete kupiti bez kožnog etuia pa će vas koštati samo $89 USD! Kvalitetni set kistova za šminkanje u prijenosnoj kožnoj roll up torbici. Dlakice su napravljene od prirodne životinjske. Set za sminkanje sjene za oci i make up cetkice A. Make-up kistovi osim što omogućuju preciznije šminkanje, štede vaš make-up.


Ja, kao i drugi vizažisti, uvijek savjetujem da je pametno investirati u set kistova dobre kvalitete. U dm-u sam za vikend primijetila ecobella set kistova za šminkanje pa sam i njih kupila jer sam zaključila da za 70 kuna, koliko košta ovaj set.

Set kistova za šminkanje gdje kupiti
Ali set mi se toliko svidio da sam odmah naručila novi za prodavnicu a ovaj ostavila sebi :-D Poznata sam. Imate već ovaj set kistova ili ste ga planirale kupiti? Najčešća su pak ona o tome koji su osnovni kistovi za šminkanje, koje kistove da. Dakle, svakako predlažem uložiti u kistove za šminkanje. Zbunjujuće je to što ih na tržištu ima svakojakih.


Ako se odlučite kupiti kistove, kao. BH Cosmetics – 10 pcs Pop Art set kistova. Najdraži i najkorišteniji kistovi za šminkanje. Essence blending brush jedan je od prvih namijenjen za šminkanje kapaka i odmah – pun pogodak. Cijena ovog kista je 12 kuna i ja ću definitivno kupiti još koji dok ih još ima, jer kistova za. Kupila sam u lidlu kist za tekući puder jer sam bila nezadovoljna ovim prvim, veći je i gušći i puder se začas stavi.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.