subota, 24. prosinca 2016.

Passat 6 2.0 tdi kvarovi

Passat 6 2.0 tdi kvarovi Passat 6 2.0 tdi kvarovi TDI dolazi u dva nivoa snage od 140 KS ili 170 KS. Kvarovi se retko javljaju i DSG menjač je veoma popularan među. Odlućio sam se ponovno za pasata ali sada B6 2.

Passat 6 2.0 tdi kvarovi
Spremljeno u privremenu memorijuSlično15. Vozim tog passata vec 3 godine , doduse 2. TDI , sad mu je oko 195000 na satu , kupljen je sa 120000 , do sada nikakvih kvarova nije bilo.
Passat 6 2.0 tdi kvarovi
Od jednog trgovca vozilima sam čuo da ona kad kupuje te 2. Testni je model je iz šeste generacije (B6), predstavljene 2005. Ipak, svi ti kvarovi kao sto je crkavanje uljne pumpe i slicno. Sada zelim da kupim passata b6 ali sam zbog svih informacija koje imam i koje sam. TDI (140 KS) ima izvrstan imidž, premda je nešto skuplji od 1. Priča se kako je taj automobil obična hrpa lima, koja se.


I kakvi su automatski mjenjači, ima li kvarova? I dok kod nekih automobila, odnosno sklopova, ti kvarovi ovise o tome kako. Zajednički kvar dizelskog motora 1,6 TDI i 2,0 TDI su neispravan kontroler.

Passat 6 2.0 tdi kvarovi
TDI preci dosta kilometara,samo je pitanje. Bilo bi zanimljivo videti statistiku kvarova kada bi se vlasnici Mazda i. Passata B6 kojeg su osvježili dizajneri. Vozim Mondea 2, na plin (grad 10l), pa mi to ne izgleda da je dizel jeftin za vozit.


Početni turbodizel 1,6 TDI sa samo 105 KS ili znanog moćnika 2,0 TDI sa 140 KS i 320 Nm? VW POLO 1,6 TDI CR - ČUDAN ZVUK KOD MOTORA ? U servisu su mi rekli da mi je zamašnjak pri kraju i da ga moram hitno. Rodjak kupuje navedeno prometalo pa da mu se malo raspitam, kakvi su 2. TDI motori iz 2007-2008 godine i jel treba imati straha ako. Dok bi se passat 6, izgledom mogao uporediti sa nekim audijevim sedanom, ovo. TDI 16V 140 – Bosch PD (sa solenoidom), Golf V, bez DPF filtera. Kolege sa Auto Motor i Sporta su na har testu Golfa 6 morali.


Kod 6-brzina manuelnih menjača sa 1. Kvarovi, bar meni, nepostojeci tako da verovatno prilicno retki.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.