ponedjeljak, 19. prosinca 2016.

Vip call centar

Vip call centar Vip call centar radi 24 sata dnevno, sedam dana u nedelji. Pogledajte brojeve za privatne i poslovne korisnike. Pomoć za servise: vip govorna pošta, govorni automat, poziv na čekanju, konferencijska veza, kao i.

Vip call centar
Vip korisnički servis (online podrška) je sekcija na Vipovom sajtu koja sadrži odgovore na najčešće postavljana pitanja o Vip proizvodima i uslugama. Ja radim u kompaniji VIP, ali ne na mestu call centar agenta. Ne znam sta tvoj decko podrazumeva pod "krvavim" poslom? Vip is a private mobile operator in Republic of Macedonia, member of Telekom Austria Group, which has more than 23 million satisfied customers in eight.
Vip call centar
Ukoliko imate pitanja o uslugama ili imate određenu poteškoću kontaktirajte nas putem web forme.


Već dva sata pokušavam da dobijem Call centar Ster Cinema bez ikakvog uspeha. Probao sam da zovem i direktan broj i ni tu mi se niko ne. Sramotan odgovor Vip mobile na moju žalbu (06.08.2013.). Centar Beograda je pokriven besprekorno. Ali čim se mrdnete iz strogog centra. Gigabajte ne moraš potrošiti sam - podijeli ih s prijateljima! Takodje mozete postaviti neko pitanje u vezi usluga Vip mobile. Inace mi je jako kul ali sada sam prso i kad sam zvao call centar da ne znam.


Vip call centar
Zato sto je verovatno neka nova kampanja i ovi u prodavnici nemaju pojma ni sta radi VIP call centar a kamoli neki tamo outsource call centar. Tako mogu ja tebi odmah da kažem iza Telenor i za VIP. Dakle, prosečna plata inžinjera ti je između 400 i 1500 evra mesečno, za call centar ti. Tip mesta: Kupovina i prodavnice, Knjige, muzika, video i elektronika, Mobilni telefoni. Informacije: Mesto, Naziv, Delatnosti, Adresa, Mapa, Fotografije, Kontakt. VIP Bezbedan Vozač Beograd Prevoz.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.