subota, 28. siječnja 2017.

Auto slabo vuce dizel

Auto slabo vuce dizel Pozdrav ekipa trebal bi jedan brzi help. Danas upalim auto i odjednom užasno slabo vuče, kao da je izgubio 30 konja. Spremljeno u privremenu memorijuSličnoAko motoru nedostaje snage, potrebno je utvrditi je li uzrok u turbo punjaču ili motoru.

Auto slabo vuce dizel
Najvažnije je provjeriti tlak prednabijanja, mjeračem tlaka (manometrom). Imam Volkswagen Jettu koja slabo vuče. Računalo javlja grešku na EGR ventilu. Ovaj pad snage je bio odjednom,auto je odjednom skroz slabo počelo vući i promijenilo ponašanje u leru.


Auto slabo vuce dizel
Cijelo se trese i nemirno radi,pa sam. Krenuo ja na put i nakon 20ak km skuzim da auto slabo ide. TDI osjetno jači dok je hladan - Volkswagen. MEdjutim nekada auto je apsolutno lijeno, skroz slabo vuce. Motor je 1,9 turbo dizel sa intercoolerom, 90 KS. Po meni odlican motor, auto ide kao svjetlica! Oznaka: kompresija, stranica 2 Auto oglasnik - Auti.


Paljenje grejaca dizela kod Clia 08. Auto slabije vuce + izvadjen katalizator - AutoZone. Ono sto mene puno vise zabrivanja je sto auto ponovo slabo vuce. Vraćanjem turbine auto je i dalje isto išao te smo promijenili vakuum pumpu i tu. Vozim Mondea 2, na plin (grad 10l), pa mi to ne izgleda da je dizel jeftin za vozit. Desava se da slabo vuce do 2000 obrtaja i zatim dobija naglo ubrzanje i. Do otprilike 3000 obrtaja ne prima gas, nikako ne vuce, jedva savladava. Da li auto trza, dimi, naglo povuče pa opet ostaje bez snage? VOZILO SLABO VUČE U NISKIM OKRETAJIMA I TEK IZ 3000 OKRETAJA NEŠTO KRENE A I TADA.


Od sredine 90-ih dizelski se motori opremaju turbopunjačima. Chipovanjem bilo kog dizela mozes ocekivati da malo slabije vuce u. U zadnje vrijeme jako slabo mi vuče, kao da turbina ne radi kako treba. Imam Stilo MW JTD, 85kw, 2005-o godište, koji jako slabo vuče.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.