ponedjeljak, 23. siječnja 2017.

Poklanjam macice

Poklanjam macice Ponuda mačaka za udomiti u oglasima sa slikama mačaka na poklon. Perzijska mačka mješanka Perijska mačka mješanka.

Poklanjam macice
Na prodaju sijamski mačići na dan 11. U ponudi tri muška i tri ženska mačeta. Mjesec i pol stari, pitomi, razigrani, živahni i umiljati. Prekrasnog mačića i mačkicu, stare 2.
Poklanjam macice
Vole se družiti i sa starijim mačkama. Igračka za mace Camon LOPTICE I ZVIJEZDE SA ZVONCEM.


Stari su dva meseca, nauceni su na poslip i jedu i sami. Poklanjam umiljate mačiće okoćene 01. Vrlo su razigrani,veseli i umiljati. Mogu se cuvati i u stanu i napolje,kako. ISKLJUČIVO onima koji ih misle kastrirat. Mozda mozes da mi pomogne oko mojih.


Maca koju sam zimus hranila mi se okotila pred kučnim vratima.

Poklanjam macice
Previše mi je brinut se za mog mačora i još. Jedan crno-bijelo-žutijedan bijelo-sivkasto-tigrasttri komada. Naučeni su na posip i jedu sami (jedu i granulisanu hranu). Tri muska macica, naracasti-prugasti, crno-bijeli i bijeli sa zutim tockama i dugom dlakom. Nauceni na pijesak stari 7 tjedana, Zapresic, moze dostava u. Bok, znam da ovo nije pravi forum za to, ali svejedno odlucila sam na sve strane prosiriti da poklanjam macice, jos su jako mali imaju tjedan.


Veterinar kaze da je mesanac persijske i domace macke. Ociscenja od parazita i vakcinisana. Macicima je dovoljno 3 nedelje do mesec dana kakva 2 meseca pa tad su vec veliki. Da li nekome trebaju macici (jedno ili dvoje). Majka ih je jutros nasla ostavljene u zatvorenu kutiju sa par probusenih rupica i donijela ih. Imaju malo više od dva mjeseca (došli na svijet 07.05.), jedu sami (mokro i suho - Whiskas junior).

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.